03 – 09 august 2017 – Saptamana in Social Media

03 – 09 august 2017 – Saptamana in Social Media

Bine te-am regasit,

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (03 – 09 august 2017).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR:
    • Saint-Gobain continua sa investeasca in proiecte de responsabilitate sociala pentru comunitatile defavorizate, alaturi de Habitat for Humanity Romania si MagiCamp
    • InnoEnergy lanseaza Runda de Investitii, sursa de finantare pentru proiectele cu aplicabilitate pe piata de maximum 5 ani
    • Philips HUE – siguranta si confort chiar si atunci cand esti in vacanta. Noul sistem de control al iluminatului de la distanta
  • Antonescu PRmiababy.ro®, investitie de 500.000 de euro in cel mai nou magazin online dedicat parintilor cu copii intre 0 si 3 ani si viitoarelor mamici
  • BDR Associates:
    • Pascal Cassecuelle preia stafeta Bayer de la Andreas Schremmer
    • In 2017, Gerovital marcheaza 50 de ani de traditie si inovatie in industria cosmetica
  • Caracteristic PR: Proiectul F64 “Fotografie – pasiune si meserie” despre Raluca Antuca, pasionata de povesti fotografice si social media
  • Centrade CheilRaluca Gonzalez: E greu sa atingi un ROI onorabil cu un junior pe strategie
  • Conan PR: Un an de UBER la Cluj. Momentul a fost marcat cu vernisajul expozitiei #OamenidinUBER, in prezenta autorului fotografiilor, Alex Galmeanu
  • DC Communication: “Descopera Rowmania” ajunge pentru al cincilea an consecutiv la Galati
  • EnTourage Communication: Vara asta, te #rEVITALizezi si castigi o vacanta de vis in Grecia
  • Fabrica de PR comunica Global
  • Free Communication:
    • Aruncarea medicamentelor expirate la gunoi, o poluare inutila
    • Toyota si Mazda au semnat o alianta operationala si intrarea reciproca in actionariat
  • Galeriu & Partners PR promoveaza produsele Ayurvida in revista Femeia
  • Golin:
    • Pizza Hut Delivery a inaugurat cea de-a doua locatie din sectorul 6 al Capitalei, in Drumul Taberei
    • Grad cu grad, reducerile cresc cu ajutorul lui Flacarila, intr-o noua campanie Orange si Profero
    • Calendarul de 50 de ani, personajul principal in noua campanie VEKA si MullenLowe
    • Daimler demareaza productia FUSO eCanter – primul autocamion usor complet electric produs in serie mica, in Europa
    • Delikat anunta Studiul National al Meselor in Familie
  • Graffiti PR: A fost scrisa prima pagina din volumul II “Performanta are viitor” – proiect de scouting in mediul rural cu destinatia FC Barcelona, sustinut de Gillette Romania si Federatia Romana de Fotbal
  • Life is Hard incepe un nou proiect: 24Auction, o platforma online prin care producatorii agricoli si-ar putea vinde marfa prin licitatie catre marile supermarket-uri
  • Grayling Public Relations
    • TVR si Discovery Communications au incheiat un acord de sublicentiere a Jocurilor Olimpice
    • Grupul MOL isi majoreaza tintele pentru 2017 dupa rezultatele extraordinare obtinute la jumatatea anului
  • Image PR: Cori Gramescu, sustinatorul #pauzaActivia, a vorbit la “Ce se intampla, Doctore?” despre metode de ingrijire a sanatatii digestive pe timp de vara
  • McCann PR: Parteneriat pentru tratamente stomatologice gratuite (campania Zambeste Romania)
  • Media Pozitiv:
    • Analiza obligatiuni – Venezuela, in pragul colapsului (Saxo Bank)
    • Grecia: farsa continua (Saxo Bank)
  • More Than Pub:
    • Descopera si tu reteta care a castigat podiumul verii! (Vegeta)
    • Cum sa-i faci pe altii sa creada ca esti maestru in bucatarie (Eva)
    • Nicio masa fara peste. La conserva, ca e mai sigur si mai gustos! (Eva)
    • Podravka Romania contribuie la masa calda a celor mai putin norocosi
  • MSLGROUP The Practice:
  • OMA Vision: Un interviu, care merita sa fie ascultat! Oana Marinescu, in dialog cu Maria Stavri Joghiu, la Radio Romania Cultural, despre lucrurile importante pentru ea: profesie, jurnalism, cultura, implicare si actiune, provocari, pornind de la experiente concrete de lucru
  • Oxygen PR:
    • ParkLake prezinta o experienta spectaculoasa de escape room
    • Agentia promoveaza si produsele Uriage
  • Plus Communication aduce multumiri tuturor celor care facut donatii in campaniile umanitare pentru ValeriaAugustin si Sara. In continuare, agentia desfasoara campanii de strangere de fonduri pentru CosminIrina si Carolina
  • PRStepsElefant: In primele 6 luni, romanii au preferat autorii autohtoni
  • Pure Media:
    • Kingfisher anunta ca a semnat cu succes contractul de achizitie a 100% din actiunile Praktiker Romania
    • UltraBlend+ – Tu setezi tendintele fresh ale acestei veri
  • RanEvents Comm:
    • RESERVED lanseaza campania de Toamna/Iarna cu Kate Moss in rolul principal
    • Cinema City inaugureaza la Braila a 4-a sala 4DX din Romania, parte din cele doar 400 din intreaga lume
    • Luna august iti aduce experiente memorabile la AFI Cotroceni
  • Rogalski Damaschin Public Relations:
    • The Courage Book, our campaign for Piraeus Bank, shortlisted for Online Storytelling at the Digital Communication Awards
    • Premiera la Maratonul Olteniei. Melodie dupa bataile inimii lui Carmen Bruma si a catorva sportivi
    • Bucurestiul, bijuteria ascunsa a Europei, in opinia turistilor straini
  • The House PR Agency: De cateva zile au inceput inscrierile la The Power of Storytelling; editia de anul acesta va fi despre cum ne pot uni povestile sau anumite situatii. Keyword: CLOSER. Timing: 16-22 octombrie. Ne vom stradui sa fim acolo
  • The Public Advisors: Brandurile mizeaza din ce in ce mai mult pe VR in activari si evenimente, din dorinta de a le oferi consumatorilor o experienta cat mai interesanta. La ce trebuie sa fie atente cand vor sa ofere o astfel de activare? Detalii in articol
  • Thinker MediaASUS Republic of Gamers anunta Strix RX Vega64
  • Travel Communication: Daniel Truica, Vola.ro: Incepand cu 2017 vom trece la raportarea veniturilor nete si nu a cifrei de afaceri
  • Wunderman: Radio Rumanía Internacional recomanda interviul cu Joaquin Bonilla
  • Zaga Brand: Sibiul gazduieste singurul Circuit de Arta Stradala din lume care cuprinde scoli si licee, cu peste 3.500 de metri patrati de picturi murale
  • Revista Biz a lansat Best Chefs, un manifest pentru fine dining in Romania

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Cum fac fata brandurile inteligente provocarilor din era digitala? Principala problema a brandurilor in 2017 este increderea, spune Paul Hitchens. Ce solutii si abordari ne recomanda?

Evenimente, conferinte:

  • Zilele Nordului 2017: Patru zile intense, o experienta fascinanta in locuri de poveste si concerte cu cei mai buni artisti de jazz, funk, rock si electro din tara

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
Share Button
 
Comments

No comments yet.

Leave a Reply