Ne bucuram sa va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile.
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR: Creste interesul pentru sport in randul copiilor din Romania (Preda Publishing)
- Arena Communications promoveaza uleiul Cardinal
- Caracteristic PR scrie despre agentia Today’s si despre Vitacom Electronics
- Chapter4: Leading Millenials – primul curs practic din Romania destinat managementului diferentei dintre generatii. Agentia anunta, de asemenea, ca platforma Ericsson Cloud permite lansarea primei solutii comerciale NFV multi-vendor din lume
- Chelgate Public Affairs: Iata 5 trenduri in visual storytelling pe care marketerii, specialistii in PR si advertising trebuie sa le urmareasca in 2016
- Clara Ilie PR Agency anunta ca Global Wellness System va gazdui in data de 17 martie evenimentul special “Frumusete accelerata”
- Conan PR promoveaza evenimentul Autor 2016
- Confident.Communications: 11 lectii de leadership pe timp de pace si de razboi
- Daescu Bortun Olteanu scrie despre prezenta ESL Arena la East European Comic Con 2016 si despre provocarea Adidas #whyrunromania
- DC Communication: #ReporterBloggerEuropean a premiat castigatorii din anul trecut si a lansat noua editie. Agentia recomanda articolul “The 10 trends which will define communications campaigns in 2016“
- Free Communication: Ne bucuram sa fim si in acest an alaturi de Cartoon Network Romania si Asociatia Telefonul Copilului pentru a doua editie a campaniei anti bullying Clubul Prieteniei – Fii prietenos, nu rautacios
- Galeriu & Partners PR: Shooting day with Carmen Bruma, myelements Collagen
- Garajul de PR se numara printre partenerii evenimentului “Business Days“
- GMP PR lanseaza divizia de Brand Journalism, dar si noua productie Comedy Central Extra: Comedy Club
- Farmec – un nou client in portofoliul Golin. Praktiker si MullenLowe au lansat o campaniededicata unui public esential pentru piata de DIY: mesterii. MullenLowe Profero: Vrem sa exportam multe campanii din Romania
- Graffiti PR promoveaza Lenovo. Agentia recomanda articolul “Cum vrea Petrom sa schimbe invatamantul profesional prin programul Romania Meseriasa“
- Grayling Public Relations anunta ca Discovery Channel va filma in Romania un nou serial de fictune intitulat „Harley and the Davidsons”. Agentia scrie si despre proiectul A List Magazine
- Image PR informeaza ca Dove a inspirat peste 35.000 de femei din Romania sa declare ”Sunt frumoasa”. Agentia descrie si campania “31 de placeri Cremosso“
- McCann PR promoveaza #McCannThiessConferences
- Media Pozitiv lanseaza PReach.ro: un ajutor gratuit de PR pentru companiile mici si mijlocii
- More Than Pub promoveaza Vegeta Twist Naturella si conservele Eva (Podravka)
- MSLGROUP The Practice scrie despre sandwich-urile Bacon Clubhouse (Mcdonalds)
- Naked PR: Fashion PR: interviu cu un guru din domeniu – Noemi Meilman
- OMA Vision: Oana Marinescu a vorbit la conferinta de leadership feminin “The Woman“, despre ce inseamna si cum ajungi sa influentezi oameni, organizatii, comunitati, societate, fiind femeie.
- Oxygen PR promoveaza Plantur 39 si Heineken
- PI 2 PR: “Spatiile se leaga prin pavaje” – concurs de amenjare exterioara pentru studenti si arhitecti
- Plus Communication anunta succesul operatiei Mariei si desfasoara o noua campanie umanitara pentru Maria Franga. Agentia coordoneaza relatiile cu presa pentru Maratonul Nisipului, Asociatia Felina Sofisticat si promoveaza hotelul Mariblu
- PR Beta: Atelier Q&A la Bistrita, pentru pasionatii de fotografie
- Prais Corporate Communications: Peste 1000 de elevi clujeni antrenati in proiectul „Sintem generatia in miscare!”
- PRSteps mentioneaza Vector Watch. Agentia recomanda articolul “Industria auto intra in priza“
- RanEvents Comm promoveaza “Cartea Junglei”, dar si Recolamp
- Rogalski Damaschin Public Relations: Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia, cea mai populara campanie din Romania pe adsoftheworld in 2015. Agentia.prezinta articolul “Recenzie de agentie in duet – de ce sa mergeti la “Huevos Congelados”
- Russenart Communications continua programul de educatie culinara “Descopera traditiile culinare romanesti!”
- Smart Point Consulting scrie despre cresterea vanzarilor Emag, pe segmentul wearable si despre lansarea PlayStation VR
- SunShine Digital organizeaza concursul „Intel Insta Contest: Experience the amazing in Spring”
- The House PR Agency: Bilant de start-up: respect pentru meserie si pentru oameni
- The Public Advisors promoveaza Motivi si Ploiesti Shopping City. Agentia recomanda articolul “Cum poti transmite live pe Facebook?”
- Thinker Media: Blogwars – editia ZenBook UX305 la final: 6634 de voturi unice cu 10307 de optiuni impartite intre cei sase participanti
- Travel Communication promoveaza Vola.ro, Oficiul National de Turism al Serbiei,Eturia si Pescariu Sports&Spa
- Vitrina Advertising comunica despre editia 2016 a Cluj Innovation Days, forum regional dedicat inovatiei in IT. Medicina digitala si administratia digitala sunt cele doua teme ce vor fi dezbatute de peste 400 de specialisti romani si straini in perioada 31 martie – 1 aprilie, la Universitatea de Medicina si Farmacie „Iuliu Hatieganu” din Cluj-Napoca
- O noua editie a Burselor SuperScrieri/Avon pe tema violentei domestice
Statistici, topuri, trenduri:
- Overview social media in .ro – februarie 2016
- Topul celor mai vizibile servicii online din Romania in presa online, pe bloguri si in social media (februarie 2016)
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 7 – 13 martie 2016?
- Curiozitate, creativitate, pasiune si pentru videoblogging – cerintele cautate in cadrul magazinelor online din Romania
- Ebook gratuit oferit de Ecopedia.ro: Relatia perfecta cu firma de programare
Interviuri, opinii:
- Serban Alexandrescu: Un biscuit nu minte. O sticla de vodca nu prea iti insala asteptarile. O ciocolata nu trece cu arme si bagaje la UNPR. Un salam nu incepe sa abereze despre “banale motive administrative”
- Laura Moisiu – publicitara indragostita de radio
Evenimente, conferinte:
- Business Days, 6 – 7 aprilie, Complex Senator (Expovest), Timisoara. Abonatii ZeList beneficiaza de un discount de 15% pentru achizitionarea unui bilet la eveniment, utilizand codul de accesZelist15
- MOSS 2016 – Make Open Source Software Conference, 23 martie, Novotel
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor