Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (12 – 18 mai 2016).
Lansari, campanii, stiri:
- Marks & Spencer este noul client din portofoliul 2activePR. Agentia gestioneaza comunicarea Festivalului Vinului din Romania, RO-Wine si prezinta studiul Oracle Modern Finance
- Adrenallina, Sports PR & more este partener media al evenimentului “Best Practices in Romanian CSR“, 24 mai 2016
- Arena Communications scrie despre laserul dentar, o noua tehnica, prezenta acum si in clinicile stomatologice (Clinica Dentara Circo Dentistry Center)
- BDR Associates: #ScoalaAltfel #MasaAltfel este un proiect sustinut de Bonduelle Romania, care ne este foarte drag
- Caracteristic PR transmite ca FashionUP si Uber devin parteneri, iar comenzile online le aduc clientilor curse gratuite. Agentia anunta lansarea in Romania a WowFixit, cea mai buna solutie pentru protectia ecranului telefonului
- Chapter4: Acceleratorul IoT al Ericsson permite industriilor sa-si utilizeze eficient datele
- Chelgate Public Affairs este partener media pentru evenimentul “Prime Maraton: Festival Edition“
- Conan PR: Tehnologie si energie. Sau cum ne-am distrat in weekend la #Tech4Kids
- Confident.Communications: Cele mai importante tendinte din resurse umane vor fi dezbatute in cadrul evenimentului “Stay Tuned in HR“, organizat de Creative & Bright, pe 19 mai
- Daescu Bortun Olteanu anunta ca Gillette Romania deruleaza o campanie care se adreseaza tuturor tatilor si fiilor acestora. Agentia promoveaza conferinta “How game design is changing your life by Amber Studio Romania“
- DC Communication prezinta statistici din Barometrul Antreprenoriatului Romanesc 2016 si descrie etapele competitiei Entrepreneur of the Year 2016 (EoY)
- EnTourage Communications: Partenerul nostru, Decalex, reprezinta legal parintii copiilor de la gradinita Flipper, a carei directoare este acuzata de agresiuni asupra copiilor. Observator a prezentat cazul la principalele stiri ale zilei
- Free Communication: Clientul nostru…bucatarul nostru. Eisberg ne-a umplut frigiderul si burtile
- Galeriu & Partners PR: Dannsa Studio te invita sa descoperi dansul dintr-o perspectiva multisenzoriala
- Golin lanseaza doua provocari: una pentru designul tricourilor Electric Castle Festival si a doua, pentru #ElectroluxGourmetFestival. Agentia anunta ca Rockstar Energy Drink prezinta cel mai mare show urban de FMX organizat in Romania. Vara aceasta, Skol si MullenLowe aduc pe terase racoarea de la Pol
- Graffiti PR promoveaza Lenovo
- Grayling Public Relations: Discovery Channel iti arata cum ai putea sa calatoresti fara bani in noua emisiunea “Turist cu buget zero” ce va avea premiera duminica, 22 mai, de la ora 20.00
- Image PR: Biotehnologia – o noua perspectiva pentru dezvoltarea Romaniei. Agentia promoveaza si Electrocasnice Arctic
- Infinit PR & Events primeste felicitari din partea iRobot Romania. Agentia organizeaza conferinta “Real Estate. Noi oportunitati in 2016”
- Coca-Cola lanseaza o campanie integrata cu ocazia Campionatului European de Fotbal. Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera
- Media Pozitiv: Cum scriem un comunicat de presa?
- Meridian PR: Gymboland, taramul magic al copilariei fara de sfarsit
- More Than Pub promoveaza diferitele sortimente de inghetata Alpin, dar si condimentele lichide pentru gratar de la Vegeta
- MSLGROUP The Practice: Am avut un week-end tare bun. Printre altele, am spus Bun Venit sticlei de Peroni Piccola
- Catalina Grama – Jojo: Am avut emotii cand prietena mea Vicki Nicola m-a chemat la cursurile de Fashion PR la Naked PR. Abia astept sa vedeti cat de interesant a fost la curs
- OMA Vision: Oana Marinescu a moderat a treia editie a conferintei de Leadership Feminin a CCIFER
- Oxygen PR: Celebrating women & biking and good times with Nestlé Fitness at SkirtBike. Agentia mentioneaza si campania #doilasuta
- Plus Communication asigura relatiile cu presa pentru Asociatia Romana de Hipnoza, Centrul Psihologic “Marea Neagra” si Rosler Romania. Agentia anunta incheierea cu succes a campaniei umanitare pentru Beatrice si, de asemenea, prezinta noi vesti despre situatia tuturor copiilor pentru care Asociatia “Salveaza o inima” a colectat donatii
- Point Public Affairs: Ieri am fost in Parlament cu Itsy Bitsy si 150 de copii, care au cerut la unison ca 1 iunie sa devina zi libera
- PR Beta: Peste 250 de participanti la conferinta PRbeta 2016 – Previziuni
- Premium PR recomanda articolul “Why Facebook Scares the Media — And the US Government“
- Echipa Proud PR a experimentat din nou Dinner In The Sky Romania
- PRSteps recomanda interviul Irinei Alexandru, Co-Founder & Program Manager Vector Watch, din The Hundert
- RanEvents Comm: „Alice In Tara Oglinzilor” – o spectaculoasa productie Disney plina de neprevazut si excentricitati. Agentia a promovat filmul si printr-un brunch de poveste, in care lumea florilor s-a impletit cu Wonderland
- Agentia Rogalski Damaschin Public Relations este felicitata de catre Societatea Ornitologica Romana. Agentia scrie ca Sloop a fost responsabil cu bunatatile de baut la lansarea cartii “De ce zboara vrajitoarele pe cozi de matura”
- The House PR Agency: PR Nursery – Second Edition va avea loc saptamana viitoare, pe 24 mai, de data asta intre orele 18.30-21.30, la cererea publicului
- The Public Advisors: 3 piese vestimentare de nelipsit din garderoba (Motivi)
- Thinker Media: ABC Data distribuie in Romania televizoarele Philips
- Travel Communication anunta ca numarul romanilor care calatoresc singuri este in crestere (studiu Eturia). Agentia comunica si pentru Air France KLM, Camera de Comert Elvetia- Romania si Biroul National de Turism al Serbiei
- „Sut… si gol!”, a strigat intr-un glas echipa Vitrina Advertising la finala Cupei Romaniei la fotbal, decisa de loviturile de departajare
- White PR: Sun Expertise de la Skeyndor – cea mai avansata tehnologie de protectie solara
- Ogilvy & Mather semneaza prima campanie de comunicare din Romania pentru ETI European Food Industries
- Starcom MediaVest Group, singura agentie romaneasca premiata la Iab Mixx Awards Europe 2016
- Fundatia Orange: Peste 200 de nevazatori au invatat sa acceseze resurse digitale cu ajutorul softului BatPro
- Mol Romania ofera 350.000 lei tinerilor sportivi si artisti prin Programul de promovare a talentelor, ajuns la a 11-a editie
- “Domnule Brancusi, dumneata esti al meu“- De campanie s-a ocupat grupul GMP (GMP Advertising – creatie, Webstyler – digital, GMP PR – PR si Media Investment – media), demersul fiind sustinut de eMAG si Banca Transilvania
- GMP Advertising impreuna cu Webstyler desfasoara pentru Coca – Cola campania “Surprinde un feeling pe Insta, poza poate ajunge pe mii de doze!”
Statistici, topuri, trenduri:
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 09 – 15 mai 2016?
- Studiu: Universul adolescentilor 2.0 – intre online si offline #Infographic
- Cult Research Studiu etnografic. Ce ascund balcoanele din Bucuresti?
- Ce este mai atragator decat “gratis“?
Interviuri, opinii:
- Veronica Savanciuc, Presedinte &CEO Lowe Romania: Ce si cum se schimba in industria de comunicare pe plan local
Evenimente, conferinte:
- Zelist ofera un discount de 30% la achizitionarea biletelor la Iceefest. Pentru mai multe informatii, te rugam sa trimiti email la support@zelist.ro
- Institutul de Marketing lanseaza un program de training si certificare in Customer Experience. Ce inseamna experienta oferita clientilor?
- The Dreamers, The Doers & The Trendsetters din social media vin la cea de-a cincea editie Digital Divas by AVON, 20 mai 2016
- Museum Rocket – Primul targ dedicat muzeelor si antreprenoriatului, 8 iunie 2016
- Social Media Camp – Tabara de social media marketing, 30 iunie – 3 iulie, 2016
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor