12 – 18 octombrie 2017 – Saptamana in Social Media

12 – 18 octombrie 2017 – Saptamana in Social Media

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (12 – 18 octombrie 2017).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2ActivePR: Alimente care stimuleaza performanta scolara (campania “Mousse si suc 100% – aici sunt vitaminele istețe!“)
  • 2doGoodMuzeul Memoriei, un muzeu creat din amintirile fiecaruia
  • BDR Associates:
  • Caracteristic PR:
    • Vitacom Electronics reduce timpul petrecut la casa printr-o noua optiune de plasare a comenzilor
    • Hosterion, companie clujeana de hosting, se extinde in patru noi locatii internationale
  • Conan PR: Jacob Hausmann a petrecut o seara inedita alaturi de bloggerii in bucataria de la Mica Elvetie
  • Confident.Communications: Colegii de la Venus Five – Studio Foto Bucuresti incep o noua serie de cursuri foto pentru incepatori (cei care au DSLR-uri, dar le folosesc pe auto) si intermediari (cei care au imblanzit modul manual, dar inca le da batai de cap:)
  • Creative Business Management:
    • “In comunicare succesul vine din creativitate si perseverenta”, declara Kelly Freeman, trainer international ISOC
    • Lavanda, alegerea profitabila a oamenilor care imbina pasiunea cu businessul
    • Ela Craciun sustine campania “Gradinite fara bullying” intr-un nou eveniment pentru Super mame cu Super puteri
  • DC Communication: La Topoloveni se intampla tot felul de lucruri interesante. O noua linie de produse cu tehnologie de suflare- apropie inca si mai mult vesela de unica folosinta de stilul necesar unor evenimente pretentioase. Creste siguranta in utilizare- nu cioburi, nu pericol- (in avion, sau la pool party sau la cocktail pe iarba) si se pastreaza calitatea experientei si designului. Goldplast are cartierul general la Milano si pasiunea pentru stil se ia.
  • EnTourage Communications: Dupa o campanie indoor adresata femeilor pasionate de sport si sanatate, am extins campania #Lactovit si in mediul online, pentru a creste notorietatea brandului
  • Fantazia PR: 1 milion $ pentru afaceri care schimba lumea
  • FCBNIVEA MEN trimite o gasca de 4 prieteni la EL CLASICO, pentru o experienta de neuitat
  • First PR: Convergenta dintre Optex si Bosch, pentru un nivel maxim de securitate
  • Galeriu & Partners prezinta interviul cu Cosmina Grigore publicat in Business Magazin
  • Golin:
    • Golin isi mentine pozitia de lider in cea de-a IV-a editie a Topului Agentiilor de PR, realizat de Biz & Unlock
    • Crime + Investigation transmite al doilea sezon “Din culisele scientologiei, cu Leah Remini”
    • Electrolux introduce noile etichete energetice reglementate de Uniunea Europeana
    • Filmele VR de la The New York Times vor putea fi urmarite in premiera la The VR Cinema din Veranda Mall
    • Un nou club se alatura celei mai mari retele de fitness si wellness din Romania. World Class Bucuresti Mall, cel de-al 23-lea club din Bucuresti, va fi deschis in primul trimestru din 2018
    • Mastercard semneaza un parteneriat cu Fratelli si incurajeaza plata cu cardul in locatiile grupului
  • Graffiti PR:
    • Mega Mall gazduieste editia a V-a SCIKiDS Festivalul Stiintei pe 21 și 22 octombrie
    • Micutii pasionati de sah se intrec la Mega Mall in cadrul Grand Prix MegaChess, editia a patra
  • GraylingMOL obtine noi licente pentru investitia sa strategica in lantul valoric al oxidului de propilena (“Proiectul Poliol”)
  • Image PRDERO lanseaza o noua campanie integrata si porneste dialogul pe tema distributiei treburilor casnice
  • McCann PRInstalart/ Obiect/ 005 ajunge in luna octombrie la Iasi
  • Media Pozitiv:
    • Nicio supriza din America; EURUSD scade (Saxo Bank)
    • Ce efect a avut asupra pietelor politica ultra-relaxata a BCE (Saxo Bank)
  • More Than Pub desfasoara campanie pentru Herbagen
  • MSLGROUP The Practice:
    • MSLGROUP The Practice, singura agentie din Romania premiata la IPRA Golden World Awards 2017
    • McDonald’s a sarbatorit si anul acesta Ziua Micului Dejun
    • IKEA a obtinut autorizatia de construire pentru cel de-al doilea magazin din Bucuresti
    • Enel Green Power inaugureaza prima sera de spirulina din lume alimentata cu energie geotermala
    • Consultatii si detratraje gratuite in peste 40 de clinici stomatologice in luna Oral-B
  • Naked PR: Conform Invodo.com, pana in 2018, video-ul va reprezenta 79% din traficul total. De ce sa nu profiti de avantajele acestui instrument pentru cresterea vanzarilor? La workshopul de Fashion PR “We Talk Video”. Vom parcurge toate etapele unei campanii video online: obiective de comunicare, dezvoltare de concept, scenariu, mix de promovare in social media. Din 30 octombrie.
  • Oxygen PR:
    • TransferGo isi extinde prezenta la nivel international
    • ParkLake gazduieste o noua calatorie culinara: Street Food in the Park – Autumn Edition
  • PiArt Vision: Arta si cultura mexicana sunt fascinante. Ne-a cucerit si pe noi, intru totul. Mai ales că Embajada de México en Rumanía si Taqueria El Torito ne provoaca frecvent cu evenimente care de care mai picante. De data aceasta, evenimentul a fost condimentat in stilul artistei Frida Kahlo.
  • Plus Communication desfasoara campania umanitara pentru Bogdan
  • PR Steps:
    • 2Checkout: Tendintele globale in comertul online cu software in 2017
    • elefant.ro lanseaza programul Elefant Premium
  • Pure Media: Refresh your life alaturi de Vitamin Well si Zlatan Ibrahimovic
  • RanEvents Comm:
    • AFI Ploiesti a desemnat “Premiantii la Shopping”
    • Cinema City a descoperit “Micile Voci Mari”
    • Noua colectie TATI – bucuria zilelor de toamna pentru intreaga familie
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Asociatia Mame pentru Mame a organizat dezbaterea cu tema “Preventia cancerului de col uterin si a bolilor asociate infectiei cu HPV”
  • Smart Point Consulting:
    • Cum ar putea economisi UE 7,5 miliarde euro anual din constructii si demolari
    • Vanzarile de imprimante Epson cu tehnologie inkjet, in crestere si in trimestrul 2/2017
  • The House PR AgencyGaranta Asigurari sarbatoreste 20 de ani pe piata din Romania
  • Thinker Media:
    • QNAP lanseaza TS-453BT3, un NAS cu Thunderbolt 3 si 4 sertare, destinat profesionistilor din domeniul creatiei
    • Euroweb Romania mizeaza pe cresterea veniturilor din solutiile Cloud
  • The Institute: Au inceput inscrierile pentru cea de-a zecea editie Scoala ADC
  • Tonic Advertising prezinta informatii despre Aqua Infini si Vagisan
  • Total Public Relations:
    • Hornbach lanseaza noua campanie “E randul tau!”
    • Analiza Wizmo.ro: Chiriile in centrele universitare, mai mari cu pana la 25%, incepand cu luna septembrie
  • Travel Communication: Doi specialisti in comunicare si business lanseaza o agentie de consultanta investitionala
  • United recomanda un material despre tehnicile de comunicare ale viitorului nu foarte indepartat sau cum marcile si agentiile de PR ar trebui sa se adreseze “generatiei alpha” (cei nascuti incepand cu 2010)

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Anca Banita (Let’s Do It, Romania!): Pana acum, sursa principala de finantare a fost mediul corporate
  • Malvina Cservenschi: Malvensky: primii cinci ani. Ce urmeaza?
  • Florin Flueras: Aa vrea sa explorez ideea de a insera in lumea artei o entitate ce aparent nu ar avea ce cauta acolo. De exemplu, o institutie de arta devine clinica sau biserica
  • Howard Finkelstein (Wieden + Kennedy New York): Festivalurile sunt grozave, dar nimic nu se compara cu recunoasterea unor oameni carora nu le pasa catusi de putin de publicitate

Evenimente, conferinte:

  • Informatii privind protectia datelor la nivel european, reguli si obligatii pe 24-25 octombrie la TeCOMM

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
Share Button
 
Comments

No comments yet.

Leave a Reply