Ne bucuram sa va anuntam ca in aceasta saptamana, Zelist Monitor a lansat un parteneriat cu Klarmedia pentru monitorizarea tuturor surselor relevante din presa traditionala, digitala si social media. Pentru mai multe informatii, asteptam sa ne contactati pe office@tree.ro.
Le uram un calduros “la multi ani” colegilor de la TPU.ro, care au aniversat 7 ani de activitate in online. Nu uitati ca pe TPU.ro s-a prelungit campania “Suntem Toti Pentru #Colectiv” pana pe 25 decembrie, deci inca le puteti da o mana de ajutor celor afectati de tragedia de la Colectiv.
In continuare, va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile.
Lansari, campanii, stiri:
- Zelist Monitor va prezinta o noua optiune: Capturi de ecran la articolele de presa online
- Dacia si Publicis Romania lanseaza la Targul Gaudeamus primul manual de bord literar al unei masini. Scriitorii Marius Chivu, Radu Paraschivescu si Iulian Tanase, alaturi de jurnalistii si liderii de opinie Vlad Mixich, Lucian Mindruta, Radu Naum si Victor Kapra au raspuns provocarii Dacia si au reinventat capitole banale din manualul tehnic de bord, precum “Cheia” sau “Comanda electrica”.
- Cristian Manafu, Orlando Nicoara, Andrei Petcu si Razvan Tirboaca au lansat Cofffre.
- Fundatia Vodafone Romania si Asociatia Autism Baia Mare au lansat proiectul ‘SEARCH TSA’ – Screening, Evaluare, Interventie Personalizata si Informare pentru Tulburari din Spectrul Autist.
- Active PR comunica pentru Philips Romania. Agentia este partener media la doua expozitii de pictura tinute la MNAC.
- 4ACE Public Relations cauta Senior PR Consultant.
- Advanced Ideas l-a avut ca reprezentant la GPeC pe Adrian Ichim, Founder & Partner al agentiei, care a vorbit despre ce sa nu faci in e-commerce.
- Caracteristic comunica pentru PC Garage, DRESSBOX, Zorile Store, F64, FashionUP si ContentSpeed.
- Chapter4: “Pasaport Gerovital“, o campanie pentru romanii de pretutindeni
- Clara Ilie PR Agency a organizat iClara Media Awards.
- Conan PR mentioneaza campania #hailaolimpiada.
- Confident.Communications comunica pentru Trainart si Centrul de Limbi Straine A_Best.
- DC Communication a organizat ProGnosis – Noaptea Predictiilor 2016. Agentia anunta lansarea cartii “Ascultandu-l pe Ivan“.
- EnTourage Communications comunica pentru Decalex.
- Garajul de PR anunta campania “Machiaza-te si daruieste feminitate!“. Agentia este partener media la Bucuresti Business Days 2015.
- GMP PR va colabora cu Katie Paine, Queen of PR Measurement, pentru a oferi instrumente personalizate de masurare a activitatii de PR. Agentia a comunicat pentru Roca lansarea competiției internaționale We Art Water Film Festival.
- Golin va comunica pentru Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) in Romania. Agentia semneaza campania aniversara AFI Palace Cotroceni. Andrei Mehedintu (media associate, Golin) este speaker la “RePere in comunicare“, iar Andra Iazageanu (digital specialist, Golin) vorbeste la Onlined.
- Graffiti PR a lansat pentru Lenovo campania GoodWeird in Romania.
- Grayling Public Relations comunica pentru Google si pentru Visa. Agentia anunta parteneriatul dintre Uber si Visa.
- Image PR anunta lansarea Dove DermaSpa.
- MCCANN PR anunta preluarea Beko de catre McCann WorldGroup, la nivel global. Agentia cauta Account Manager. Felicitari Ioanei Filip, noul director de creatie MRM/McCann Romania!
- MSLGROUP The Practice scrie despre Ziua Fara Datorii. Agentia anunta campania McHappy Day si comunica pentru Samsung. Monica Jitariuc (Co-Managing Director, MSLGROUP The Practice) vorbeste la Onlined despre reputation management in online. Monica este si speaker la Conferinta Discovery “Publicitatea TV in era curiozitatii“.
- OMA Vision comunica pentru Festivalul Enescu.
- Plus Communication despre Ora de Educatie Rutiera. Agentia comunica pentru Asociatia Salveaza o inima, pentru psihologul Dan Ivanescu si pentru centrul ReCreation Life.
- Prais Corporate Communications scrie despre proiectul “Suntem generatia in miscare“.
- RanEvents Communication promoveaza filmele “Jocurile Foamei: Revolta – Partea 2“, “Bunul Dinozaur” si gala Avanpremiere 16.
- ROGALSKI Damaschin Public Relations: Cum sa nu te ratacesti in subteranele social media.
- Smart Point Consulting comunica pentru Epson.
- The Public Advisors comunica pentru Alevia, Sofiaman, Viva Credit si Up Romania.
- THINKER MEDIA: QNAP a lansat aplicația mobilă Qphoto pentru iOS.
- Total Public Relations caut PR Account Manager.
- Travel Communication a scris despre programul BlueBiz si despre agentia de turism Eturia.
- Wunderman cauta Social Media Manager. Andrei Basoc (Associate Digital Lead, Wunderman) vorbeste despre digital marketing la Lumea SEO PPC.
- Publicis Worldwide lanseaza Nurun Romania, agentie specializata in solutii digitale integrate
- Webstyler, Agentia Anului la Internetics 2015. Lista completa a castigatorilor, aici. Felicitari tuturor!
Statistici, topuri, trenduri:
- Black Friday 2015 in social media .ro.
- Cati bani face IT-ul romanesc: 14.000 de companii, 75.500 de angajati si venituri totale de 4 miliarde de euro.
- WowApp: Peste 100.000 de utilizatori intr-o luna.
- Google: In Romania, interesul pentru Black Friday a fost mai mare decat in oricare alta tara din lume.
Interviuri, opinii:
- Vasile Alboiu (Lowe): Creativii trebuie sa vina cu idei mai bune pentru bugete mai mici
- Monica Botez (Golin Romania): Comunicarea pentru barbati fie merge pe umor, fie intr-o directie aspirationala
- Cecilia Caragea (Arena Communications), despre fler in publicitate.
- Oana Dobre (Daescu Bortun Olteanu): In unele proiecte, functiile de marketing, media, parteneriate, bartere si fundraising sau sponsorship sunt cumulate intr-o singura functie, numita generic “PR”
- Laura Iacobescu (PR Director, PRoud PR): Cantitatea este inlocuita de calitate, iar in PR acest lucru se traduce prin creativitate
- Victor Stroe (Leo Burnett Group): Toti cei care se impun privind campaniile de comunicare din Romania sunt foarte indepartati de Generatia Z
- Rodica Mihalache (Starcom MediaVest Group): Sa nu uitam ca adolescentii de azi vor deveni market makers in viitor
- Marilena Istratescu (Foodwise): Barbatii vor un produs onest, curat, cinstit, un brand care sa ii reprezinte
- Alina Buzatu (Geometry Global) si trasaturile barbatului postmodern.
- Ana-Maria Olaru (Publicis): Barbatii din prezent au inceput sa se intoarca mai mult catre casa si sa isi doreasca un echilibru mai bun intre cariera si familie
- Claudia Chirilescu (Spoon Media): Nu mai putem vorbi de targetari clasice; nu mai exista “barbati” si “femei”, ci oameni care isi doresc sa calatoreasca, de pilda
Evenimente, conferinte:
- In perioada 14-28 noiembrie se desfasoara Onlined 2015.
- Intre 18 si 19 noiembire a avut loc la Bucuresti editia a III-a a evenimentului Accelerate Sales Conference.
- Intre 23 si 28 noiembrie are loc Bucharest Advertising Week.
- Pe 25 noiembrie a avut loc GPeC, Gala Premiilor eCommerce.
- Pe 26 noiembrie se intampla Future of Media.
- Intre 26 si 27 noiembrie se desfasoara How to Web.
- Pe 4 decembrie are loc Food Bloggers 2015 Winter Edition.
- Intre 10 si 13 decembrie are loc Social Media Snow Camp.