Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (22 – 28 octombrie 2015).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR: Cum pot preveni mousse-urile si sucurile 100% obezitatea infantila?
- 4ACE Public Relations: Senzorii de parcare Directed, copilotul tau personal in jungla orasului
- BDR Associates: 20 de ani de excelenta in comunicare strategica in Romania moderna
- Caracteristic PR promoveaza F64 si florariile Magnolia
- Clara Ilie PR Agency mentioneaza Aqua Sport Bucuresti, Centrul de Estetica Hipocrat si Mineli Boutique
- Un clip realizat Dan Constantinescu pentru Campioni in Business cu Conan PR
- Confident.Communications scrie despre A_Best Business Lounge Bucuresti si Trainart
- Daescu Bortun Olteanu: Cabral reinterpreteaza calul alb, in noua campanie din social media a Old Spice
- DC Communication desfasoara campania “Crestem in comunitate“. Agentia mentioneaza Spatiul Public European si World Vision Romania
- EnTourage Communications promoveaza Personal Trainer Studio
- GMP PR comunica pentru Divan si organizeaza la restaurantul din Floreasca Ziua Nationala a Turciei in prezenta Excelentei Sale, Ambasadorului Turciei la Bucuresti
- Golin comunica pentru KFC, Pepsi, LOWE si Lidl
- Grayling Public Relations: Digital News Initiative: inscrierile pentru Innovation Fund, in valoare de 150 milioane euro, deschise pana pe 4 decembrie
- Headsome Communication: Timisoara, capitala literara europeana la FILTM 4
- Image PR – prima agentie de PR care modernizeaza o sala de curs a unei facultati
- More Than Pub promoveaza Rowenta, Tefal si Koliba
- MSLGROUP The Practice comunica pentru Samsung, IKEA si McDonald’s Romania
- Dan Zarung la workshop-ul Naked PR: “Pentru mine, luxul incepe odata cu Ludovic al XIV-lea si constructia palatului Versailles. Ca sa fii vazut la curte, trebuia sa schimbi 3-4 tinute pe zi, iar la o masa se serveau 65 de feluri diferite prezentate pe tavi de argint, servite in farfurii din portelan de Sevres. Stilul de viata al Regelui Soare a fost motorul dezvoltarii haute-couture-ului francez, a artizanutului, a manufacturilor, a artei culinare si a ceea ce denumim generic « savoir-vivre » francez”
- Natural Public Relations recomanda articolul “Cam asa se face o activare misto“
- OMA Vision a organizat evenimentul “Stories of Renewal“
- Oxygen PR mentioneaza NestleFitness si desfasoara o cercetare prin chestionar pentru Olympus
- Plus Communication asigura relatiile cu presa pentru psihologul Iuliana Fűlas, Asociatia Sportiva Sanasport, pentru poetulCamelia Iuliana Radu, pentru cantaretul Victor Marius Beliciu, Centrul “Marea Neagra“, Asociatia C4C – Communication for Community si pentru Centrul International Helen Doron English
- PR & More anunta un nou site de stiri
- PR Beta: Oltea Zambori modereaza editia „Din culise” la care sunt invitati cofondatorii Plai & Ambasada, Andreea Iager-Tako si Norbert Tako
- PRSteps anunta premiul pentru Inovatie din partea Forbes Romania acordat Vector Watch & Andrei Pitis
- RanEvents Comm promoveaza filmul “Spectre“. Agentia a organizat evenimentul de lansare a blogului Oanei Roman
- Rogalski Damaschin Public Relations: Alaturi de Provident Financial Romania am lansat cea de-a doua editie a burselor stART
- Russenart Communications desfasoara campania de comunicare online „Cultura si tainele painii”
- Smart Point Consulting scrie despre Sony Alpha7R II
- The House PR Agency recomanda articolul “Digital adspend continues to soar“
- The Public Advisors comunica pentru Alevia. Agentia organizeaza un concurs pentru studentii la Arhitectura
- Thinker Media: Mergem cu ASUS Republic of Gamers Romania la DreamHack Romania Cluj-Napoca 2015
- Total Public Relations: 4 dintre clientii nostri – prezenti la ZF Digital, pentru a impartasi cele mai recente strategii digitale, trenduri si tehnici de executie
- Travel Communication anunta extinderea MoneyGram in Romania. Razvan Pascu a fost prezent la Etravel Conference
- Trust communications: TEDxBucharest 2015 aduce 18 speakeri din sapte tari
- White PR recomanda articolul “Small Business Media Plan: What Else Do You Need Beyond Social Media“
Statistici, topuri, trenduri:
- Topul celor mai performante agentii de PR
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 19 – 25 octombrie 2015?
- PR cultural in Irlanda si Romania
- Va fi lansata prima Scoala Digitala pentru ONG-uri
Interviuri, opinii:
- Razvan Capanescu: De cand au revenit la pozitionarea care i-a consacrat – adica pentru Noua Europa, festivalul creste bine de la an la an
- Mihai Coliban: GD nu a reusit niciodata sa aiba relevanta globala si aici va pierde, in cele din urma
- Alexandra Dinita: Provocarea industriei: castigarea increderii
- Adrian Ichim: Reusim sa includem mediile offline, precum reclamele outdoor sau print, in bucle de comunicare care incep si se inchid online
- Stefan Liute: Generatiile tinere sunt acum mult mai omogene cultural, iar un milllennial britanic seamana destul de mult cu unul din Romania
- Hortensia Nastase: Clasicul spot TV nu isi mai face treaba de unul singur. Consumatorul este un extraterestru
- Alexandru Paius: Creativitatea trebuie insa sa fie mereu fundamentata strategic. Becul se poate aprinde, important este in ce directie bate lumina
- Alexandru Paius: Provocarea industriei: sa ramana fidela meseriei de consultanta
- Cristian Pantazi: In 2014, ne-am dat seama ca pozitia agentiei de digital in piata e tot mai confuza. Cum poti sa fii doar despre digital cand totul este digital?
- Victor Pantea: Suntem o agentie medie, dar cu ambitii mari
- Costin Radu: E necesar ca procesul educational sa nu se mai concentreze atat pe livrarea de informatie, cat pe dezvoltarea abilitatilor studentilor de a problematiza si de a rezolva probleme
Evenimente, conferinte:
- Conferinta “Lungul si complexul drum al energiei de la producator la utilizatorul final”, 29 Octombrie, INSSE
- CEE Entrepreneurship Summit 2015 a debutat cu succes: peste 1.200 de participanti din 18 tari
- Vino pe 26 si 27 noiembrie, la editia cu numarul 6 a How to Web, cea mai importanta conferinta despre inovatie in tehnologie si antreprenoriat din Europa de Sud-Est. Foloseste codul de discount ZelistHTW si beneficiezi de un discount de 15% la biletele Early Bird
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor