22 – 28 octombrie 2015 – Saptamana in Social Media

22 – 28 octombrie 2015 – Saptamana in Social Media

Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (22 – 28 octombrie 2015).

Lansari, campanii, stiri:
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
  • Razvan Capanescu: De cand au revenit la pozitionarea care i-a consacrat – adica pentru Noua Europa, festivalul creste bine de la an la an
  • Mihai Coliban: GD nu a reusit niciodata sa aiba relevanta globala si aici va pierde, in cele din urma
  • Alexandra Dinita: Provocarea industriei: castigarea increderii
  • Adrian Ichim: Reusim sa includem mediile offline, precum reclamele outdoor sau print, in bucle de comunicare care incep si se inchid online
  • Stefan Liute: Generatiile tinere sunt acum mult mai omogene cultural, iar un milllennial britanic seamana destul de mult cu unul din Romania
  • Hortensia Nastase: Clasicul spot TV nu isi mai face treaba de unul singur. Consumatorul este un extraterestru
  • Alexandru Paius: Creativitatea trebuie insa sa fie mereu fundamentata strategic. Becul se poate aprinde, important este in ce directie bate lumina
  • Alexandru Paius: Provocarea industriei: sa ramana fidela meseriei de consultanta
  • Cristian Pantazi: In 2014, ne-am dat seama ca pozitia agentiei de digital in piata e tot mai confuza. Cum poti sa fii doar despre digital cand totul este digital?
  • Victor Pantea: Suntem o agentie medie, dar cu ambitii mari
  • Costin Radu: E necesar ca procesul educational sa nu se mai concentreze atat pe livrarea de informatie, cat pe dezvoltarea abilitatilor studentilor de a problematiza si de a rezolva probleme
Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
Share Button
 
Comments

No comments yet.

Leave a Reply