Care au fost cele mai vizibile branduri de bere in ultimul an
Unde si cine a discutat cel mai mult despre acestea
In analiza de monitorizare social media au fost introduse urmatoarele branduri de bere:
- Segmentul economic: Servus, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana, Neumarkt, Lowenbrau, Noroc, Ciucas, Zimbru
- Segmentul Mainstream: Azuga, Burger, Golden Brau, Bergenbier, Albacher, Skol, Holsten, Timisoreana, Stejar
- Segmentul Premium: Gosser, Heineken, Silva, Ciuc Premium, Beck’s, Tuborg, Ursus, Redd’s, Schlossgold, Grolsch, Staropramen
- Segmentul Super Premium: Stella Artois, Carlsberg, Peroni, Pilsner Urquell
- Segmentul Importing/specialitati: Miller, Leffe, Hoegaarden, Zipfer, Guinness, Corona, Kilkenny
Perioada de analiza: 1 iunie 2013 – 25 iunie 2014
Instrument de analiza: Zelist Monitor
Pentru realizarea topurilor, s-au luat in considerare mentionarile din toate canalele social media monitorizate de Zelist Monitor
Pentru analiza socio- demografica, s-au luat in considerare conturile Twitter si blogurile care prezinta date socio-demografice (gen biologic, varsta, locatie).
Topul principalelor branduri de bere, in functie de numarul de mentionari din perioada 1 iunie 2013 – 25 iunie 2014
Segmentul Mainstream:
Mai multe detalii sunt aici.