Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (05 – 11 noiembrie 2015).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR promoveaza Marc Jacobs
- BDR Associates comunica pentru Bayer. Superbrands Romania anunta 10 ani de activitate neintrerupta in evaluarea culturii de branding
- Caracteristic PR promoveaza FashionUP, DefCamp 2015, F64, ContentSpeed, PC Garage, Florariile Magnolia si ZorileStore
- Centrade PR: Colegul nostru Dan Draghicescu ne propune o calatorie vizuala in timp, un omagiu adus pe 11 Noiembrie de Ziua Armistitiului
- Chapter4: Ericsson lanseaza proiectul 5GEx pentru unificarea pietei de servicii dedicate infrastructurii 5G
- Clara Ilie PR Agency mentioneaza Auto Schunn Romania, GWS Organic Beauty Center&SPA, My Hair- extensii par 100% Remy, Centrul de Estetica Hipocrat
- Confident.Communications prezinta noutatile Intermedicas Worldwide
- DC Communication: Ca tot vorbim de politici, valori si lideri zilele astea. Poftiti Atlasul Valorilor Europene, site proaspat refacut de noi cu harti interactive
- EnTourage Communications: Sustinem antreprenoriatul si investitiile locale, de aceea va supunem atentiei cateva aspecte legate de Legea Business Angels din Romania.
- Fantazia PR: A inceput pitch-ul Chivas Romania, The Venture! Cele mai promitatoare 10 business-uri romanesti cu impact social isi prezinta ideile in fata juriului
- Garajul de PR organizeaza evenimentul “Stomatologie cu lasere de ultima generatie la Cluj Napoca“
- GMP PR si CITR Group au adus in fata studentilor clujeni oamenii care pot inspira pasiuni, in cadrul celei de-a doua editii a conferintei Cluj Heroes. Agentia comunica si pentru Cemacon
- Golin este pentru al doilea an consecutiv singura agentie de PR din Romania nominalizata laEuropean Excellence Awards
- Grayling Public Relations: Centrul pentru Jurnalism Independent, impreuna cu Google Romania, ofera sprijin tinerilor jurnalisti si sustine dezvoltarea data journalism-ului in Romania. Discovery Science sarbatoreste Ziua Mondiala a Stiintei alaturi de vloggeri Youtube
- More Than Pub promoveaza Tefal si Koliba
- Natural Public Relations recomanda articolul “Teoria ferestrelor sparte sau cum poate fi salvat un oras“
- OMA Vision: A beautiful way to start the day. An exclusive interview with Bessarabian fashion designer Valentina Vidrascu
- PI 2 PR: In contextul discutiilor din ultimele zile despre modul in care au fost tratati pacientii raniti in urma incendiului de la clubul Colectiv, am lucrat cu Dr. Dragos Zamfirescu pentru a prezenta punctul de vedere al Asociatia Chirurgilor Plastici din Romania
- Plus Communication asigura relatiile cu presa pentru Like Consulting, Asociatia Sanatate Mintala pentru Calitatea Vietii si pentru Asociatia C4C – Communication for Community
- Prais Corporate Communications: Ieri am fost invitati sa prezentam noua editie a proiectului “Suntem generatia in miscare! ” in cadrul Adunarii Generale a Consiliului Elevilor din Municipiul Bucuresti
- Proud PR: Suntem mandri de rezultatele campaniei Constitutia Zambetului ajunsa la a doua editie
- PRSteps promoveaza Elefant.ro si Vector Watch
- RanEvents Comm promoveaza filmele Spectre si Super Chef
- Russenart Communications continua campania „Frumusetea la 40 de ani”
- Smart Point Consulting promoveaza Sony Alpha68 si Nordeus
- The House PR Agency comunica in Romania pentru brandul britanic de vopsea de haine Dylon
- The Public Advisors promoveaza SmartDrinks of Bucharest, evenimentul dedicat exclusiv pasionatilor de bauturi fine
- Thinker Media: Noul joc Need for Speed lansat astazi de EA – Electronic Arts este disponibil in Romania prin reteaua ABC Data Distributie
- Travel Communication promoveaza Serve si Eturia
- Trust communications scrie despre TEDx Bucharest 2015
- White PR: Aseara am inceput seria de evenimente dedicate antreprenorilor– celor aflati la inceput de drum si celor care inca nu au avut suficient curaj si au nevoie de sprijin
Statistici, topuri, trenduri:
- Analiza Refresh.ro si Zelist Monitor: Cele mai vizibile agentii de PR din Romania in presa online, pe bloguri si retele sociale (octombrie 2015)
- Analiza IQads.ro si Zelist Monitor: Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna octombrie 2015
- Analiza Refresh.ro si Zelist Monitor: Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 2 – 8 noiembrie 2015?
- Romanian PR Award 2015 isi prezinta campaniile nominalizate
- 167 de inscrieri in competitia Internetics 2015
- Cristian Manafu: Ce ar trebui sa faca industria de comunicare locala dupa tragedia din #Colectiv
Interviuri, opinii:
- Roxana Dragomir: Ne dorim acum sa ne apropiem insa mai mult si de branduri locale
- Raluca Feher: Cind stii ca nimeni nu ajunge acolo fara sa isi murdareasca ghetutele, e suspect sa crezi ca cineva te ia brusc in serios pe tine, asa curatel
- Ioana Manoiu: Dupa ani de zile de perfectionat media relations, ne-am schimbat publicul, ne-am dus catre consumatori
- Ioana Manoiu: Ce facem cu big data si cum le folosim in comunicare?
- Raluca Mihalachioiu: Traim timpuri in care toata lumea face „un pic de PR”, asa ca trebuie sa luam creativitatea foarte in serios
- Claudia Mihalascu: Foarte mult timp, PR-ul a fost desconsiderat in termeni creativi, comparativ cu industria de advertising
- Mihaela Rentea: A face social media” este ceva lipsit de sens
- Catalina Rousseau: Totul pentru cetatean, nimic in dispret fata de acesta
- Sorana Savu: Creativitatea a fost intotdeauna arma de baza a PR-ului, doar ca ea a luat forme diferite de cele din publicitate
- Tereza Tranaka: Clientul nu accepta sa plateasca pentru un concept creativ care vine din partea unei agentii de PR, precum in advertising
- Imola Zoltan: Cred ca in scurt timp ne vom transforma in agentie full service
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor