Ne bucuram sa va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (15 – 21 noiembrie 2018).
Lansari, campanii, stiri:
- BUZZStore: Afla aici despre experienta De’Longhi in Tara Bucatelor
- Caracteristic PR mentioneaza brandurile: iAgency.ro, Gramma, SunGarden Resort, DefCamp
- Centrade Cheil: Ioana Zamfir, Director Creatie Centrade | Cheil a fost invitata sa faca parte din juriul Eurobest, invitatie pe care o onoreaza cu placere. Nu putem decat sa ii uram succes, ei si colegilor jurati, dar si tuturor participantilor
- Dakommunication:
- Ultima banda a lui Krapp – avanpremiera la unteatru, 25 noiembrie, ora 19:30
- Premiera “Moon Hotel Kabul” in Romania / Care este pretul pentru adevar si dragoste?
- “Tu ce vei face maine?”. O conversatie lansata pe turnul BRD din Bucuresti
- DC Communication:
- Va era dor de o excursie? Noi va putem ajuta cu un drum imaginar prin Delta. De fapt nu chiar noi ci autori- copii ai Deltei si autori adulti- iubitori ai ei. Cu ilustratie proaspat mesterita de colega noastra Maria si ingrijita de Alina, cat sa aveti si de visare si de orientare. (Comoara din Delta)
- Story Telling – Lucrari Video din Romania si de la Videonale Bonn
- Galeriu & Partners: Floraria Mobila – Florarie Online a lansat noua colectie de iarna ce cuprinde coronite de brad, flori in cutie sau buchete de flori in diverse nuante
- Golin:
- Cu Bune si cu Rele, Groupama Asigurari lanseaza prima campanie de Employer branding implementata in Romania
- Crime+Investigation transmite saptamana Twisted Faith
- Graffiti PR:
- AcademiaMintilorCreative, programul de educatie financiara si antreprenoriala UniCredit Bank Romania a implinit doi ani. Suntem deja la sase editii de mentorat si inspiratie pentru antreprenorii creativi
- Cand te nasti mai devreme, fiecare zi este o lupta, iar Graffiti PR si Pampers sunt alaturi de micii luptatori! Alege si tu aceasta rama foto, de Ziua Internationala a Prematurilor
- Headsome Communication sarbatorste 10 ani de TRADUKI
- McCann PR:
- Toyota Romania si Comitetul Olimpic si Sportiv Roman: o noua etapa in parteneriatul pentru Jocurile Olimpice din 2020
- In campania Grija pentru copii – Job de o secunda, Dorna si Salvati Copiiianunta donatii catre inca 10 maternitati
- Care-i pericolul in faptul ca din ce in ce mai multi romani se trateaza cu Google
- More Than Pub
- Campania Sano Vita si Philips se aproprie de sfarsit. Peste 1,1 milioane persoane au fost impactate organic, 14% interactionand cu cei 24 food-bloggers & Chefs implicati in comunicare
- Cele mai rapide salate se fac cu conservele de peste EVA de la Podravka Romania. Cu Vegeta Carcotasii si-au propus sa faca sushi de…gaina
- Feleacul, care implineste anul acesta 100 ani, isi face simtita prezenta in online si pe TV
- Gama Maestro de la Caroli e testata de food bloggeri, care vor (re)inventa varii retete cu carnati si salam din 100% ingrediente naturale
- RoStar a initiat o campanie de renovare institutii invatamant, atragand si alte branduri care vor contribui cu produse si servicii la indeplinirea motto-ului: “Copiii merita sa-si traiasca frumos anii de scoala!”
- Produsele Asevi isi dovedesc eficienta in mainile oricui ajung
- Proiectul cultural BookLand are 8 ambasadori care il sustin: Adrian Despot, Cristi Puiu, Doina Rusti, Felicia Filip, Gigi Caciuleanu, Maia Morgenstern, Mihaela Tatu si Mircea Dinescu
- MSLGROUP The Practice a implinit 12 ani. La multi ani!
- Naked PR: “Wow, cate stii despre mine”- tehnici de vanzare pe internet, la workshop-ul de Fashion PR
- Ogilvy PR: Ogilvy Romania integreaza brandul Wunderman
- Oxygen PR: Martin Slabbert, Prime Kapital: Iasiul este noul Cluj. Mergem acolo cu un proiect de 100.000 mp de birouri
- PI 2 PR: Traficul care blocheaza economia: Romania, in top 10 cele mai aglomerate tari la nivel european si la coada clasamentului privind adoptia solutiilor alternative de transport. Ce se poate face?
- PiArt Vision:
- Povestile copiilor cu boli incurabile ingrijiti de Fundatia Copii in Dificultatesunt prezentate la Stirile Kanal D in cadrul unei campanii despre bunatate, copilarie si iubire neconditionata
- Romania va participa vara viitoare la Campionatul Mondial de Fotbal al Academiilor Juventus. Lotul va fi alcatuit din copii care vor fi participat la cel putin un stagiu de pregatire Juventus. Urmatoarea ocazie: tabara de fotbal JTC Romania – editia Winter 2019
- Noua stea a baletului mondial, António Casalinho, urca pe scena Operei Nationale Bucuresti, intr-un concert caritabil (Christmas Dance Gala 2018) dedicat micutei Rebeca Cojocariu
- Premium Communication: Ne amuzam in continuare demonstrand ca poti sta in bucatarie in rochie albă si pantofi cu toc… totul e sa stii pe ce ajutoare te bazezi (Kenwood Romania)
- PRSteps: Cele mai cautate produse de Black Friday pe elefant.ro au fost cosmeticele, ceasurile si parfumurile. Cele mai vandute au ramas cartile
- Pure Media: Tefal Ultimate Pure, super-fierul pentru super-mame
- RanEvents Comm:
- Continuare de film cu incasari de 170 Milioane USD. “Creed II” pe ecrane si in Romania
- O noua poveste in lumea Celor Patru Taramuri a prins contur la Studiourile Disney
- Magazinul Kik a lansat un nou concept de shopping in Romania
- Rogalski Damaschin Public Relations: Romanii efectueaza in jur de 360.000 de tranzactii pe zi, intr-o statie Petrom: de la plata facturilor, pana la transferuri de bani
- The House PR Agency: Andreea Raicu a lansat la Curtea Veche Publishing o super carte, “Descopera-te”, un volum prin care putem invata cu totii sa gasim echilibrul din viata noastra si prin care aflam, in acelasi timp, cat de mult curaj iti trebuie sa fii autentic. Saptamana asta organizam, alaturi de echipa editurii, turneul national de promovare a cartii
- The Public Advisors: Studiu. Unul din cinci romani nu a fost niciodata la SPA
- Travel Communication:
- TUI TravelCenter la Targul de Turism al Romaniei
- 10 motive să vizitezi Israel
- United:
- Alfredo Seafood – prima marca autohtona care obtine certificarea MSC si ASC pentru somon refrigerat
- Lantul de restaurante Hercule se extinde masiv la nivel national
- WOPA: Am realizat pentru clientul nostru Lidl Tour standul de la Targul de Turism de weekendul trecut de la Romexpo. Take a look!
- Zaga Brand: IAB MIXX Awards, singurul festival international exclusiv de digital din Romania, a premiat saptamana trecuta cele mai creative, mai interesante si mai noi proiecte de pe piata romaneasca de advertising. Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului
Statistici, topuri, trenduri:
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 12 – 18 noiembrie 2018?
Interviuri, opinii:
- E greu cu proiectele culturale, dar creativii de la Glitch Shop le vor in portofoliu
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor