1424
14-24 e grupul de varsta care reprezinta pentru multe dintre brandurile generaliste THE POINT OF MARKET ENTRY.
E generatia nativilor digitali, noul val de consumatori a caror “simbioza” cu tehnologia a schimbat complet regulile jocului. Sunt informati, conectati si vocali, iar cunoasterea lor este o necesitate absoluta pentru orice brand care doreste sa ramana in joc.
Noi am creat o antropologie culturala 2.0, o platforma unde strangem zi de zi mai multe insighturi despre preferintele lor, despre afinitatile si atitudinile lor, despre felul in care gandesc si traiesc.
Folosim o baza uriasa de utilizatori iar raspunsurile sunt complet benevole, obtinute printr-un proces neintruziv care nu afecteaza in niciun fel rezultatele.
Datele brute astfel colectate sunt procesate prin algoritmi avansati care scot la lumina corelatiile de multe ori “invizibile’.
Fie ca ai o teorie despre publicul tau pe care o doresti confirmata sau infirmata, fie ca esti in cautare de insight-uri surpinzatoare, platforma 1424 este un punct excelent de pornire.
Categories: Services