Ne bucuram sa va prezentam stirile din social media, din perioada 14 – 20 noiembrie 2019.
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR:
- Noul Range Rover Evoque votat Cel mai Bun SUV/ Crossover al anului 2019 in cadrul Women’s World Car of the Year
- Agentia este mentionata impreuna cu Top Shop Romania si Kultho Forever Diamonds
- Action Global Communication: Noul Q3 Sportback, primul crossover compact de la Audi, disponibil acum si in Romania
- Anamaria Onisei, Communication Consultant: Despre impostura, la o noua editie a Anotimpurilor dialogului despre teatru cu Octavian Saiu
- BuzzStore: Ai incercat cel mai bun detergent Persil de pana acum, inovatia Persil DISCS 4in1? 4 beneficii intr-un singur produs: putere mare de indepartare a petelor, ofera stralucire, prospetime si ingrijeste tesatura.
- Caracteristic PR: Start Black Friday: cum poate fi email marketingul un instrument de baza pentru magazinele online
- Centrade Cheil: “Frici de rontait“, campania Cheil Centrade pentru Dr. Oetker in care cei mici ne invata un lucru mare
- Creative Business Management: Creative Friday: incepe campania de reduceri pentru trainingurile de comunicare
- Conan PR: Dona Teșcovschi: Voluntariatul e bun pentru sanatate. Si este o investitie in viitorul nostru
- Confident.Communications: Perioada cadourilor incepe mai devreme la Confident.Communications, asa ca le oferim tuturor #ConfidentFriends o saptamana in comunitatea Spaces, fie la Spaces Unirii, fie la Spaces Campus
- Diana Seceleanu PR:
- S-a lansat Kids in Tech, platforma care ofera gratuit cursuri de programare pentru copiii din toata tara
- Cui i-e frica de inteligenta artificiala si tendinte din industria tech, povestesc EXE Software si Microsoft, intr-un interviu by start-up.ro
- Ce poti face pentru elevii tai, daca esti profesor, gratie proiectului Adfaber
- EXE Software prelungeste parteneriatul cu echipa de motociclism viteza Team BMR si anul viitor
- DC Communication:
- Traditii reinventate – solutii neasteptate de dezvoltare durabila
- Infuzie de marketing know-how in Top Managementul First Bank
- Digital WorkForce: DWF si WebDigital sunt singurele agentii romanesti care fac parte din CEE Digital Alliance
- First PR Agency:
- OPTEX WX Shield asigura protectie panoramica
- “Ala e pe bune?!” – Trace of Light cu Daria Virbanescu
- ELKO Romania anunta distributia Amazfit – dispozitive inteligente din categoria Wearables
- Free Communication:
- Mazda CX-30 a obtinut cinci stele Euro NCAP
- Alexandra Dinita: N-am fost niciodata o delicata, forta ma atrage mult mai mult, in toate formele ei
- Galeiu & Partners: Degustare verticala ANIMA 3 Fete Negre by Aurelia Visinescu Wines, o experienta multisenzoriala. Multumim tuturor celor care ati fost alaturi de noi!
- Golin:
- EA va introduce competitia CONMEBOL Libertadores in EA SPORTS™ FIFA 20 in martie 2020
- Un vis mic. Care e de fapt mare. De 12 ani, KFC si Pizza Hut investesc pentru viitor
- KFC celebreaza 80 de restaurante in Romania
- Cu ocazia Targului de Craciun de la Sibiu, Casa Lidl isi redeschide portile si celebreaza traditiile specifice sarbatorilor de iarna
- Graffiti PR: Palatul din Cartierul Creativ
- Headsome Communication: Editia a V-a a Masterclass-ului de traducere literara “Lidia Vianu’s Students Translate“: 25-29 noiembrie 2019
- Marks:
- FAN Courier si Marks dau mai departe leapsa alegerilor
- Marks te invita sa dai LOVE pentru Inima Copiilor
- PIATRAONLINE si Marks te invita sa antrenezi designerul din tine de Black Friday
- McCann PR: Heineken devine partener al UEFA EURO 2020TM si reinnoieste sponsorizarea pentru UEFA Champions League
- Media Pozitiv: Indicele Worldcom CEO Confidence e in scadere cu 51 de procente in Statele Unite, in China cu 21 de procente. Opiniile globale ale 58 000 de manageri la nivel executiv, surprinse printr-o abordare inovatoare folosind inteligenta artificiala
- More Than Pub:
- Cunoscutele “Spiraline” (napolitane umplute cu crema) revin pe piata dupa ce Pan Food a lucrat aproape un an la identificarea retetei si gustului original
- Peste 60 bloggeri au raspuns pozitiv provocarii lansate de Pan Food de a lansa concursuri pentru fani in care sa integreze un element retro alaturi de savuroasele napolitane
- In perioada postului Sano Vita propune retete delicioase prin intermediul pasionatilor food bloggeri
- La evenimentul Maratoc organizat de Monica Davidescu au participat 5 clienti ai agentiei: Asevi, Pan Food, GM Grup Distribution, Sano Vita si Ivatherm
- Blitz Television anunta lansarea unei noi retele Digital OOH
- KIWI Finance anunta o crestere record in luna Oct, Anca Bidian declarand ca rata de aprobare credite de 89% din partea bancilor denota nivelul de profesionalism atins
- Ciserom este purtat in urmatoarele saptamani de 40 vedete care sustin brandurile romanesti pe o piata invadata de importuri ieftine
- MSLGROUP The Practice:
- OMA Vision: Stare de spirit si stil de lucru, intr-un training de comunicare cu Oana Marinescu
- Oxygen PR a obtinut Trofeul Generozitatii oferit de Help Autism
- PiArt Vision:
- Ora de balet la Muzeul National Cotroceni anunta Gala de balet “Carmen Sylva“
- Ora de nutritie la Juventus Academy Bucuresti, cu dr. Mihaela Bilic
- Cartea Tramvaiul poeziei, din tipografie la Targul de carte Gaudeamus
- PI 2 PR: Astazi a fost despre Ebury Power Lunch: strategie de business 2020, management financiar inteligent, networking de calitate
- PR & More: Postam aceste poze cu ochii inchisi fiindca ne ia o pofta nebuna de ciocolata ori de cate ori ne gandim la evenimentul organizat cu Leonidas Cluj. Daca vreti sa stiti cum arata raiul pe pamant, faceti-le o vizita!
- PR Beta: 10 ani cu de toate. 10 ani zabauci, ca noi. 10 ani de cand Cristina a vrut un loc in care relatiile publice sa vorbeasca pentru clientii de toate felurile, dar mai ales pentru cei aflati la inceput de drum. Pentru ei si pentru generatiile care acum invata PR si vor sa creasca in meseria asta care ne este atat de aproape de suflet. Hai, la multi ani noua! Sa bem pentru asta!
- Pure Media: Super-curatenie cu aspiratoarele verticale Rowenta Clean & Steam
- prSTEPS: Alpha Bank se aliaza cu fintech-ul Symphopay pentru accelerarea transformarii digitale in retail
- RanEvents Comm:
- Forta fie cu tine: castiga o excursie la premiera europeana “Star Wars: The Rise of Skywalker” de la Londra
- Peste 500 de invitati au raspuns cu entuziasm invitatiei de a viziona in avanpremiera filmul Frozen II. Noua animatie Disney reia povestea Elsei care acum incearca sa gaseasca raspunsuri esentiale despre trecutul ei si porneste intr-o calatorie epica alaturi de cei mai buni prieteni ai sai, cu scopul de a-si salva regatul
- Soirees De La Mode 22 In Memoriam Razvan Ciobanu
- Starbucks Romania deschide prima cafenea din Suceava, situata la parterul centrului comercial, Iulius Mall
- Rogalski Damaschin Public Relations:
- Fericiti ca am contribuit la acest proiect cu suflet de rocker
- AGRICOLA are o noua imagine de brand
- Seven Media:
- Flip.ro, primul marketplace dedicat exclusiv vanzarilor de smartphone-uri second hand din Romania
- Sharm el Sheikh, Hurghada si Antalya, destinatiile de Revelion si pentru primavara anului 2020 pe care mizeaza turoperatorul Cocktail Holidays
- Stadio Hospitality Concept, detinut de antreprenorul Radu Dumitrescu, sau reteta unui business de succes in industria de profil din Romania
- The House PR Agency este prima agentie care se alatura IPRN
- The Public Advisors: Scleroza multipla denumita si boala cu 1.000 de fete a facut in Romania peste 10.000 de victime. Mai multe informatii aflam chiar de la medicul neurolog Ovidiu Tudor care a vorbit despre aceasta afectiune neurodegenerativa cu Emma Zeicescu la Medical Tv
- Total PR:
- foodpanda: Vanzarile online de preparate vegane au crescut de sase ori in ultimul an
- Potrivit estimarilor RE/MAX Romania, doar 30% dintre tranzactiile din Romania sunt realizate cu implicarea unui agent imobiliar
- Endava a incheiat primul an de la listarea la bursa din NY cu venituri de 326 milioane de euro
- Auchan te indeamna sa fii mai responsabil, chiar si atunci cand vine vorba de o banala pereche de jeans. Descopera #GreenInExtenso, prima colectie de jeans 100% eco-friendly, produsa de Auchan
- Video Adevarul Financiar: Antonio Éram, CEO Netopia Payments, intr-o discutie cu Fulvia Meirosu despre abordarea businessului ca un joc, intr-un mod profesionist
- Studiu de caz: Zitec, partener Microsoft, a ajutat la reducerea timpului necesar proceselor GSX Value Chain de la 4-6 ore la 15 minute prin mutarea infrastructurii IT in Microsoft Azure
- Travel Communication:
- Unul dintre clientii nostri, Green Village Resort, se afla la Targul de Turism al Romaniei de la Romexpo si promoveaza un loc unic in Europa: Delta Dunarii. A adus un ponton cu stuf chiar din Delta, a pregatit cozonac pentru vizitatori si reduceri la ofertele de sezon si de anul viitor
- Road trip: din Eilat spre minunile desertului Negev
- Pachetele de Craciun si Revelion sunt aproape epuizate. Trendul in 2020 va fi turismul sportiv
- Sfaturi ca sa-ti cumperi bilete de avion ieftine
- Tudor Communication:
- Fake news este un fenomen care a luat amploare in ultimii ani, iar goana dupa senzational inlocuieste adesea verificarea informatiilor din mai multe surse. Seria de evenimente “Brands that Value”, lansata de Tudor Communication, are ca scop restabilirea importantei valorii de informatie si a respectului in comunicarea dintre jurnalisti si companii. Mihaela Tudor, CEO Tudor Communication, a explicat la Capital TV cum pot fi evitate stirile false si ce trebuie sa faca jurnalistii si companiile pentru o colaborare armonioasa
- Peste un milion de angajati sunt necesari in constructii, turism si industria romaneasca, potrivit unui studiu recent. Pentru ca procedura este complicata, unii apeleaza la programe informatice care pot optimiza folosirea actualilor angajati si reusesc sa lucreze mai productiv cu aceleasi resurse. Exista pe piata romaneasca un soft care ii ajuta pe antreprenorii din domeniul constructiilor sa eficientizeze activitatea angajatilor, sa optimizeze procesul de comunicare cu partenerii si sa reduca semnificativ costurile de aprovizionare
- La sapte ani de la lansare, Tudor Communication a dat startul campaniei #respectjurnalistii. Mihaela Tudor, CEO Tudor Communication, a explicat pentru Pagina de media care sunt problemele cum care se confrunta presa, cum a luat nastere aceasta initiativa si cum putem valoriza jurnalistii, sprijinindu-i in dezvoltarea profesionala
- United:
- Responsabilitatea se invata de mic: cursuri gratuite de prim ajutor organizate de Therme si Crucea Rosie
- Therme si Christian Tour lanseaza programul de City Break exotic in Romania
- Catalyst Solutions: Peste 200 de pasionati de tehnologie vor dezvolta solutii de impact pentru societate la DevHacks
- Global Records: Filmul de comedie “5GANG, un altfel de Craciun“, din 27 decembrie in cinematografele din toata tara
- Global Records si Lidl – campanie de Craciun pentru brandul de dulciuri Favorina. Delia si sora ei, Oana, colinda original “De azi paaana de Craciun”
- Interactions: SEAT Tarraco si INTERACTIONS sustin mobilitatea urbana
- ThinkDigital: Comunitatea si platforma online DOC.ro se deschid catre clientii de publicitate prin Thinkdigital
- Kubis Interactive: “O lume fara frica” o campanie anti-cyberbullying creata de Kubis si Salvați Copiii
- We Are Prestige:
- Books-Express.ro: nevoia de a crea un echilibru intre viata personala si profesionala este evidentiata prin cartile cele mai solicitate
- Paharele de cafea “Coffee 2 Go” se transforma in sevalet pentru tinerii artisti sustinuti de Scoala de Valori
- Why Not Us: Emagic are un nou Manager General si pune bazele unui parteneriat strategic cu Why Not
- Leo Burnett Bucharest – agentia anului la Internetics 2019
- Antreprenorul Catalin Chis investește in startup-ul MOCAPP, platforma digitala fondata de Florin Grozea
- Minio Studio, agentia care pune campionii paralimpici in lumina reflectoarelor
- Agentia NEXT Advertising a gandit un proiect la cheie pentru Carmol Flu
- OTP Bank Romania lanseaza serialul online “Primul ANtreprenoriat“
- Zenith Romania: In Romania, categoria Fashion & Beauty este al doilea cel mai mare segment cumparat online
Statistici, topuri, trenduri:
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 11 -17 noiembrie 2019?
- Profero: Critical update by Profero: principalele tendinte in comunicarea digitala la nivel global si aplicabilitatea lor pe piata locala
- Institutul de Marketing: Experienta de marketing romaneasca recunoscuta in Marea Britanie
Interviuri, opinii:
- Petre Barbu: Breaking news
- Irina Bejenaru, TVR Moldova: Astazi, pe langa rolul de informare, jurnalistii mai au si rolul sa selecteze adevarul de manipulare
- Gheorghe Gonta, N4: Multi telespectatori se simt razbunati atunci cand moderatorii sar la gatul politicienilor
- Andreea Irimia, responsabila cu fericirea
- Bogdan Munteanu: Imi place ca nu trebuie sa imi aprobe cineva concediul
- Diana Nastase: Nu mai avem de-a face cu carieristii generatiei X. Tinerii de azi nu mai sunt atat de interesati de a excela in cariera
- Daniela Osipova, Moldova 1: Orice jurnalist isi seteaza, in mod individual, limitele libertatii sale sau nu le recunoaste niciodata
- Iunieta Sandu: Am invatat sa nu spun “Da” tuturor proiectelor, indiferent de fee-urile mari promise
Evenimente, conferinte:
- Gpec: Peste jumatate dintre romani fac cumparaturi online cel putin o data pe luna
- Fundatia Friends for Friends: Vino sa vorbim despre relatiile adolescentilor si ale noastre. Marti, 26 noiembrie, ora 11:00, Apollo111
- Atelier de fotografie pentru copii @Scoala Performativa CNDB
- “The Birth of Violence” are premiera mondiala in cadrul Festivalului International Europalia
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor