Saptamana in Social Media – 02 – 08 aprilie 2020

Saptamana in Social Media – 02 – 08 aprilie 2020

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (02 – 08 aprilie 2020).

Lansari, campanii, stiri:

  • Adrenallina Media: Oameni buni, ne adresam voua, cei care vreti sa puneti umarul sa facem bine: avem nevoie de ajutor in echipa proiectului The Future is Now! Vrem sa finalizam situatia de necesar pentru TOATE spitalele din tara, si nu reusim singuri! Daca vreti sa oferiti din timpul si expertiza voastra, haideti alaturi de noi. Avem nevoie de suport pe legatura telefonica cu medicii din spitale, pentru updatarea nevoilor din spital si de multe altele. Nu avem a va promite nimic decat bucuria pe care o ai cand faci ceva pentru cei de langa tine, neconditionat. In cateva zile, intr-o mana de oameni, am reusit sa punem platforma asta pe picioare si deja se leaga lucrurile intr-un mod incredibil: vin catre noi medici, asistente, ONG-uri, antreprenori. Incepem sa vedem cum putem duce lucrurile mai departe, sa ajutam concret cu materiale. Haideti langa noi, este magie in ajutorul neconditionat. Veti intelege. https://thefutureisnow.ro
  • BDR Associates mentioneaza campania #SolitarDarSolidar
  • Brain 4 Strategy:
  • BuzzStore: Posteaza pe contul tau de Facebook o fotografie alaturi de doua dintre prietenele tale, cu care iti doresti sa imparti setul GLISS Color oferit ca premiu, apoi scrie un comentariu la aceasta postare, participand astfel automat la tragerea la sorti, care sa contina: link către postarea de pe contul tau, tag catre cele doua prietene din fotografie, hashtag-ul concursului: #BUZZGlissColorConcurs
  • Caracteristic PR:
  • Chelgate Cheil mentioneaza campania impotriva violentei domestice #IsolateViolence
  • Conan PR: Cand facem bine, ne facem bine! Daruieste-ti ziua de nastere si ajuta Romania sa lupte impotriva Covid-19
  • Confident.CommunicationsTarnava din Sighisoara, una dintre cele mai vechi fabrici de camasi, va produce echipamente medicale: masti, halate si cearsafuri pentru spitale
  • DB People: S-a lansat noua gama de casti Philips Sports create special pentru cei pasionati de sport
  • DC Communication recomanda articolul “Trust Barometer: Brands Critical To Making It Through The Covid-19 Crisis
  • EnTourage Communications:
  • Free Communication:
    • Wizz Air suspenda rutele din Romania spre Marea Britanie, Olanda si Elvetia
    • Mazda aniverseaza centenarul cu o editie speciala
  • Golin:
    • iSense Solutions: In contextul actualei pandemii, romanii se concentreaza pe familie si pe cei care au nevoie de ajutor
    • Pentru a ramane #ImpreunaInSiguranta si a reduce timpul petrecut in magazine, Lidl recomanda utilizarea serviciului de emitere online a facturilor pentru persoane juridice
    • “Misterele Bibliei” sunt dezvaluite, in premiera, la HISTORY, intr-o noua serie de documentare
    • PepsiCo Romania vine in sprijinul cadrelor medicale si doneaza produse catre Crucea Rosie Romana
  • Europa FM si Graffiti prezinta manifestul #1suntemtoti
  • McCann PR prezinta #celelaltestiri
  • Media Pozitiv recomanda articolul “Why your business needs PR and marketing now more than ever
  • MSLGROUP The Pracice:
    • Andra, Damian Draghici, Feli, Florin Ristei, Horia Brenciu, Iuliana Tudor, Sore, Virgil Iantu, Orchestra Romana de Tineret si HaHaHa Production se alatura initiativei #separatidarimpreuna in prima zi de Paste
    • Patru companii romanesti – Banca Transilvania, Mobexpert, Bitdefender si eMAG – lanseaza platforma Doneaza pentru linia intai. Acestea au donat impreuna 4 milioane de lei
    • L’Oréal Romania se alatura luptei pentru stoparea pandemiei COVID-19 si minimizarea impactului acesteia
    • Redeschide pe OLX
    • Timisoreana da startul intiativei nationale de strangere de fonduri #separatidarimpreuna, alaturi de Crucea Rosie Romana
  • Naked PR recomanda articolul “Ce as fi vrut sa-mi spuna profesorul meu
  • Oxygen PR: 
    • Compania Arctic continua sa sustina lupta impotriva Coronavirus si doneaza produse electrocasnice in valoare de 1,4 milioane RON pentru spitalele din Romania
    • Grupul Garanti BBVA Romania sprijina cu 230.000 RON Spitalul Bagdasar-Arseni si Spitalul Judetean Suceava in lupta cu COVID-19
  • PiArt Vision:
    • Compania de curierat DPD Romania se afla alaturi de Salvati Copiii in campania #FondPentruSpitale
    • DPD Romania face angajari in aceasta perioada. Curierii se afla acum in prima linie
    • Mari campioni ai Romaniei strang fonduri pentru protectia cadrelor medicale de la Spitalul Marie Curie aflate in lupta cu noul coronavirus (Campania #CampioniiStrangRandurile initiata de Asociatia Junior Sport)
  • Plus Communication: Cum reactioneaza anumite parti ale corpului la panica produsa de Covid-19?
  • Plurivox: Le multumim tuturor participantilor la webinarul nostru, “Cum sa-ti promovezi business-ul“, un eveniment online in care am discutat despre cateva metode prin care un IMM isi poate creste vizibilitatea. Au fost schimburi de calitate, intrebari si interventii pertinente si o prezenta constanta alaturi de noi, pana la final
  • Premium Communication:
    • #cafeapentruspitale un lant al solidaritatii si o parte din donatiile facute in aceste zile de De’Longhi Romania
    • Bolt lanseaza serviciul Business Delivery in Romania, care pune in legatura companiile cu curierii, pentru a plasa online comenzi de livrare
  • RanEvents Comm mentioneaza filmele “James Bond 007 – No time to die“si “Mulan“, Atelier Florens si crama Avincis.  Starbucks ofera gratuit in Bucuresti cafea eroilor acestor zile.
  • Rogalski Damaschin Public Relations:
    • In contextul crizei Coronavirus, Raiffeisen Bank a urgentat toate platile catre parteneri, furnizori si stat
    • Medicamente si bani donati de Novartis pentru Institutul Matei Bals, Crucea Rosie si alte cinci spitale din Romania
  • Seven Media:
    • Radu Dumitrescu, CEO Stadio Hospitality Concepts: Cei care vor gasi raspunsul la intrebarea “Ce trebuie sa facem sa transformam aceasta perioada in cea mai buna din istoria companiei noastre?” vor fi castigatorii crizei
    • Maria Goicea, Cocktail Holidays, intr-o analiza Forbes: Suntem siguri ca vacantele vor fi in continuare gura de oxigen pentru care oamenii nu vor face rabat
  • The House PR AgencySilent shift in the PR Industry. Alone but Together
  • The Public Advisors:
    • Asociatia Zi de Bine! Apel de strangere de fonduri pentru personalul medical din Targoviste
    • Euler Hermes coboara ratingul de risc pentru 18 tari si 126 de sectoare
  • Total PR:
    • LifeBox lanseaza un meniu adaptat pentru persoanele care stau acasa in aceasta perioada
    • Companiile Leroy Merlin si Auchan construiesc langa Bucuresti un centru de tratare preliminara si triere a bolnavilor de coronavirus
  • Travel Communication: Cum se promoveaza turistic Israelul, in timpul izolarii
  • Tudor Communiation:
    • Un concept de emisiuni inovator, doua formate, trei emisiuni saptamanale, peste 15.000 de vizualizari dupa primele doua saptamani – asa arata in cifre felul in care TUDOR Communication a ales sa se reinventeze pentru a sustine mediul de afaceri romanesc
    • In perioada 1 aprilie-15 mai, peste 50 de practicieni din reteaua ASEBUSS, profesori si absolventi ai programului Executive MBA, impreuna cu experti ai companiei sale de training, Exec-Edu, vor oferi consultanta gratuita pentru companiile si antreprenorii afectati de criza in valoare de 100.000 euro
    • Platforma fintech de plati si transferuri pentru companii Paysera.implementeaza un nou serviciu in Romania prin care magazinele online vor putea procesa plati direct din internet bankingul clientului, cu comisionae mai mici si fara utilizarea cardului bancar
    • INACO Initiativa pentru Competitivitate anunta noi oportunitati de finantare ce vin in completarea Ghidului Surselor de Finantare pentru companii in timpul crizei
    • Cluburile Rotary din Bucuresti, au lansat “Salveaza-i pe salvatori“, o campanie de strangere de fonduri pentru a-i ajuta pe cei aflati in prima linie in lupta cu noul coronavirus – medicii, asistentii medicali, infirmierii, laborantii si cei care lucreaza pe ambulante
  • United:
    • Circa 80% dintre companiile cu peste 1.000 de angajati au deja strategii functionale de munca la distanta
    • Phonetastic GSM doneaza mii de masti medicale si sute de echipamente electronice, in cadrul unei campanii umanitare
  • White PRAntreprenoriat in vremea COVID-19
  • Yolo Media: Cum ne potolim poftele cat timp stam acasa
  • Zacke PR: Flori de Florii: Colectia Floria.ro pentru cei peste 1 milion de romani care isi serbeaza onomastica
  • Daruieste Viata: Ridica un spital, romane!
  • Fundatia pentru SMURD, cu sprijinul LIDL Romania, achizitioneaza o unitate de terapie intensiva mobila
  • Help Autism: Pentru 30 000 de romani izolarea a inceput din prima zi de viata. Sunt cei care traiesc cu autismul. Sunt cei cu minti aparte
  • HelpNet: Ce faci cand te pregatesti sa filmezi o noua campanie HelpNet dar brusc apare de dupa colt o pandemie globala?

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 30 martie – 05 aprilie 2020?
  • Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna martie 2020
  • Cum au reactionat investitiile in publicitate dupa instituirea starii de urgenta
  • Topul televiziunilor care au furnizat cele mai mari volume de audienta pentru reclamele difuzate in luna martie 2020
  • Kantar: Brandurile intr-o lume intoarsa pe dos. Insight-uri din Barometrul COVID-19, cel mai extins studiu realizat de Kantar la nivel global, care cuprinde si Romania
  • Studiu Republica: Studiu: 50% din romani se asteapta ca economia Romaniei sa revina la normal dupa cel putin 1 an
  • Studiu MKOR Consulting: 56% dintre romani nu pot lucra de acasa, ramanand vulnerabili infectiei cu virusul Covid-19

Interviuri, opinii:

  • Serban Alexandrescu: Razboiul e pierdut. Important e cum vom construi dupa bombardament. Pe ce baze si cu ce principii
  • Alina Andriuta: Nu dispareti din vizorul consumatorului pentru ca va trebui sa incepeti de la zero dupa criza
  • Petre Barbu: Cartea in pandemie. Cum sa-ti priasca lectura cand stii ca mai ai 150 de lei pe card
  • Mihaela Bourceanu & Radu Miu: Ne place sa credem ca asa arata o lume normala, in care fiecare dintre noi pune umarul pentru celalalt
  • Costin Buta: Lasati powerpoint-urile. Nu mai e de dat bine la regional. E de facut bine. Pe bune
  • Anna Butuc, contabila care creeaza bijuterii steampunk
  • Simona Buzatu: Piata este blocata acum emotional, ceea ce a dus si la blocajul financiar
  • Alex Cernatescu: Multa lume in business simte ca merge pe intuneric fara faruri si in ceata. Unii au franat deja total si au aprins avariile
  • Claudia Chirilescu: Vor aparea servicii noi, clienti noi, nevoi noi, la care noi ca industrie ne vom raporta
  • Cosmin Cojocaru: Legile comportamentului uman nu au fost brusc abolite
  • Vitalie Condrațchi: Oamenii nu au lasat mainile in jos si incearca sa-si planifice activitatea de dupa apocalipsa
  • Radu Florescu: Lumea nu se va intoarce la normal prea curand si chiar lumea post-pandemica marcom se va schimba fundamental
  • Ana Jantovan-Sum: Oamenii percep produsul bine daca este unul local si-i facut cu multa dragoste
  • Ioana Manoiu: Cu siguranta va fi un an de sacrificiu, chiar daca muncim de acasa chiar si 12 ore pe zi
  • Ioana Mucenic: Vom vedea mai multe animatii sau filmari mai simple. Social media va creste, iar influencerii vor fi de folos
  • Madalin Nitis: Comunicarea cu siguranta nu ar trebui oprita. Lipsa de comunicare naste incertitudini, suspiciuni, neclaritati
  • Crenguta Rosu: E momentul ca toate citatele inspirationale de pe pereti sa fie vazute in actiune
  • Sorana Savu: Codul etic e unul singur. Nu exista versiunea de vreme buna si versiunea de criza
  • Bogdan Obreja: Imi imaginam ca o sa fie totul ca in Mad Men. Totul este mult mai responsabil si mai structurat decat acel romantism
  • Ileana Sebe: Ne-am intors la baza piramidei lui Maslow
  • Razvan Vasiloiu: Adevarul care poate iesi la iveala din “statul cu noi si ai nostri” doare rau, mai rau decat statul in trafic cate 2-3 ore pe zi
  • Tereza Tranakas: Cred ca o evolutie constanta ne permite sa adaugam valoare in jurul nostru, in relatiile si parteneriatele pe care le cladim

Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Share Button
 
Comments

No comments yet.

Leave a Reply