Iata cateva dintre cele mai importante interviuri si opinii din social media in ultima saptamana. Intreaga retrospectiva a saptamanii este aici, oferit de Zelist.
Interviuri, opinii
- Iulia Floricica despre campania “DERO e al tau” – Totul a pornit de la dorinta noastra ca romanii sa aiba un cuvant de spus in felul in care evolueaza acest brand
- Florin Grozea: Parintii mei incep ziua deschizand conturile de Twitter, Facebook si blog ale celor trei baieti ai lor
- Editura Polirom la 20 de ani. Silviu Lupescu: Intotdeauna m-am simtit bine intr-un climat concurential
- Noemi Meilman: PR-ul de moda este in floare
- Interviu cu Bogdan Mugescu despre platforma AeRO
- Alex Negoescu: Atat timp cat iti poti comanda cu mandrie un McMici, pare ca totul e posibil
- Andreea Nemens: Printul nu mai este vedeta, insa nu va muri
- Calin Ionescu si Dragos Ometita ne spun cum arata dragostea dintre un art si un copy dupa doi ani si jumatate
- Mona Opran: Cred cu putere ca este un moment propice antreprenoriatului
- Mircea Pascu: Nu cred in agentiile care vin la client cu solutii de crestere de business “gata facute de-acasa”
- Irina Pencea: Curious reflecta hotarârea noastra de a aprofunda shopper marketingul si de a face si aici diferenta pentru branduri
- Catalina Rousseau: Ar trebui sa existe o cerere importanta de servicii de comunicare strategica privind managementul reputatiei
- Renate Roca-Rozenberg despre branduri si Cluj
- Interviu cu Anthony Simon, Directorul Departamentului de Comunicare Digitala pentru Guvernul si Cabinetul Primului Ministru al Marii Britanii: Cea mai mare provocare pentru comunicarea noastra este ca aceasta sa fie relevanta, interesanta si utila
- Scriitorul Matei Visniec: Nu-mi permit luxul de a astepta inspiratia