Iata cateva dintre cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile:
- Biz: Top agentii in relatia
cu bloggerii in 2014 - Biz: Top bloggeri in relatia cu
agentiile in 2014 - Heineken prezinta ChampionTheMatch, noua campanie dezvoltata pentru regalul fotbalistic UEFA Champions League.
- Romanian Copywriter: Ce este
o activare de brand - 2activepr face PR pentru Huawe
i, Paramount Channel si Comedy Central Extra. - Action Romania a comunicat
pentru Ski Jumping World Cup Ladies - BDR Associates: Catalina
Rousseau se numara printre juratii BR Awards 2015 - Creionetica: Asa se pare ca
se scriu cartile de buzunar. - Creative Ideas propune un ghid de bune practici pe Facebook in industria frumusetii
- Conan PR se bucura pentru
succesul inregistrat de Trend Consult Group - Daescu Bortun Olteanu: Tudor Daescu este speaker în
cadrul Conferintei PRbeta Timisoara - EnTourage Communications
comunica pentru Himalaya Herbal Healthcare Romania - FourHooks recomanda articolul
Facebook starts showing ‘ relevance’ scores to advertisers - Godmother scrie despre campania pentu HTC
Romania. - Golin comunica pentru AFI
Palace Ploiesti si pentu Histo ry - Grayling: Discovery Channel a
achizitionat drepturile de difuzare a documentarului Racing Extinctin, in regia lui Louie Psihoyos - Image PR comunica pentru Dove,
Dero si Leerdammer. - MakeSense propune #
gandulzilei prin care ii vom cunoaste mai bine - MSLGROUP The Practice
comunica pentru McDonald’s Romania - Media Pozitiv recomanda
articolul Scott Abel Discusses Why Content Marketers Must Embrace Intelligent Content - McCann PR comunica pentru BRAVECTO
- Federatia SHARE negociaza un
parteneriat cu McCann Erickson - More than Pub promoveaza
trainingul de atitudine, dictie si vanzari cu Mihaela Tatu - Oxygen Public Relations scrie
despre Affligem si despre noua campanie Heineken. Agentia apreziaza Buzzfeed-ul Presedintelui Obama - Agentia Pi2 se mandreste cu
Sanador - Plus Communication desfasoara
o noua campanie umanitara. Agentia va coordona relatiile cu presa pentru Universitatea Psihosucces Kids - PRbeta: De ce merita sa
veniti la Conferinaa PRbeta 2015 – un articol de Victor Kapra - Presage PR: Un subiect
interesant pe agenda EIF, insa atat de inexistent pe agenda din RO. Pacat! - PR and More scrie despre „
brand recognition” - prSTEPS: Grupul Naspers, care
detine societatea ce administrează olx.ro, cumpară firma care detine tocmai.ro - RanEvents: Vedetele au
urmarit in avanpremiera Big Eyes, cel mai nou film al excentricului regizor Tim Burton. Agentia mai comunica pentru Starbucks - Rogalski Damaschin Public
Relations scrie pentru Brevill e Romania si despre campania L agarele de langa tine. Agentia recomanda articoul How to Run an Instagram Contest: Four Easy Steps - The Public Advisors comunica
pentru Sofiaman, Ploiesti Shopping City si Indesit. Agentia recomanda articolul Ho w should PRs treat media virgins? - Thinker Media comunica pentru
ASUS - TotalPR: Cluj IT Cluster a
fost acreditat la nivel european, obtinand eticheta Bronz - Zlatan Ibrahimović si World
Food Programme au pus la cale o campanie interesanta - Orange ii invita pe #parintilascoala pentru a fi in pas cu noile tehnologii
- Transformare radicala a unui ONG: o noua imagine si o noua perspectiva in cadrul Co:lab 24, o sesiune de lucru maraton, de 24 de ore
- Cannes Lions Romania, Antalis si BDC anunta competita “10 ani de creativitate romaneasca pe scenele lumii“
- Isostar Romania: Un tanar IT-
ist din Bucuresti castiga si alearga la Paris primul sau maraton alaturi de Valeria Racila Van Groeningen - Auras Mihai a lansat CutiaCuPr
ăjituri.ro - Agentia 2Parale a avut afaceri de 7 mil. lei in 2014, plus 40% fata de 2013