Saptamana in Social media – 14 – 20 mai 2020

Saptamana in Social media – 14 – 20 mai 2020

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (14 – 20 mai 2020).

Dosarul “Etica In PR”, sustinut de PR Romania, dezvaluie interviuri noi:

  • Doru Supeala: Responsabilitate, inainte de etica
  • Gabriel Paslaru: Etica trebuie prezentata nu ca un ideal abstract, ci prin exemple concrete
  • Rares Petrisor: Toleranta publicului fata de PR mi se pare tot mai redusa si asta este o mare problema

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR: Platforma Yellow Canary analizeaza starea emotionala si psihologica a persoanelor care se inscriu prin completarea unui studiu si a fost gandita ca un sistem de alerta timpurie pentru persoanele care resimt un impact emotional negativ in aceasta perioada
  • Adrenallina Media“Back to office – Covid 19 Era” este noul nostru program corporate de suport pentru departamentele de HR, in contextul reintoarcerii la birou, intr-o noua ordine interna. Igiena spatiului de lucru, reguli si proceduri pentru siguranta si protectia angajatilor, protocoale pentru situatii speciale de meetings cu parteneri de business si furnizori pana la strategii noi de comunicare interna si employee engagement. Totul este nou si totul se schimba in noul context…
  • Anamaria Onisei, Communication Consultant: Creatorii si artistii Teatrelli lanseaza o serie online de recomandari culturale, culinare si de divertismenti intr-o selectie proprie, originala si savuroasa
  • BuzzStore: Dragi BUZZeri, relansam canalul de Youtube BUZZStore si va invitam sa ne urmariti si aici. Va multumim tuturor celor care ne-ati trimis filmulete realizate in campaniile BUZZStore, promitem sa le incarcam cat de curand pe canalul nostru
  • Caracteristic PR:
    • Noul nostru partener, Royal Town Iasi, complexul rezidential situat pe dealurile cartierului Copou, pune la dispozitia doritorilor apartamentele cu 1, 2, 3 sau chiar 4 camere
    • Comertul online cu vinuri s-a dovedit a fi o afacere prospera in timpul izolarii. Cu cat au crescut vanzarile
    • Nordis Group va demara dezvoltarea unui proiect mixt, apartamente plus hotel de 5 stele, pe un teren de 5.000 mp din Sinaia
    • “Nimic nu valoreaza mai mult decat ziua de azi” | Carmen Pasarica, Cofondator Capra Noastra
    • Relaxarea ca business
    • O veste buna de la prietenii nostri de la GRAMMA. Si-a dublat cifra de vanzari in perioada martie – aprilie, comparativ cu anul precedent, iar romanii au devenit mai familiari cu achizitia online de vin care sa li se potriveasca
    • Sfaturi pentru companii: cum pot folosi businessurile din Romania aceasta perioada pentru optimizarea lucrului remote
    • Comertul online inainte si dupa relaxare
  • Chapter4:
    • Somaco Grup Prefabricate, parte din grupul local Holcim Romania, doneaza peste 171.000 de lei catre spitalele din comunitati
    • Silan lanseaza gama Fresh Control de balsam de rufe, care mentine senzatia de prospetime pana la 140 de zile, in special pentru hainele pastrate in dulap
  • Confident.CommunicationsXiaomi urca pe locul 384 in topul Forbes Global 2000
  • Daescu Bortun Olteanu: Platforma redirectioneza.ro, realizata in totalitate prin implicarea voluntarilor IT-isti de la Code for Romania, sprijina eforturile ONG-urilor care colecteaza 3,5% din impozitul pe venit
  • First PR Agency:
    • ViewSonic a lansat noua serie de monitoare de gaming XG05
    • Compania Axis integreaza solutiile audio in aplicatia de video management AXIS Companion
  • Golin:
    • Clubul Fermierilor Romani Broker de Asigurare devine primul broker din Romania gestionat de fermieri
    • Economia, afectata de suspedarea activitatii instantelor de judecata. Agentii economici si statul pot suferi prejudicii greu, chiar imposibil de remediat, daca nu sunt aplicate masuri pentru urgentarea proceselor
  • Graffiti PR#MancareDeSuflet #SOSHoReCa. Noua campanie integrata lansata de Berarii Romaniei pentru sustinerea sectorului HoReCa afectat de criza Covid-19
  • Make Sense PR: Cum a reusit un grup de antreprenori, alaturi de 80 de voluntari, sa lanseze in starea de urgenta o platforma unica de sprijin pentru sistemul sanitar: #AjutorSpitale
  • McCann PR: Semnal de alarma de la Fundatia Renasterea: Pacientii oncologici, pusi in pericol datorita restrictiilor din pandemie
  • MSLGROUP The Practice:
    • Grupul L’Oréal anunta programul L’Oréal for the future in cadrul caruia ofera 150 de milioane de euro pentru sprijinirea femeilor vulnerabile si pentru protejarea mediului
    • IKEA Romania redeschide magazinele din Bucuresti
  • Naked PR recomanda articolul “Scoala in aer liber – o idee uitata
  • OMA VisionOana Marinescu, despre cateva din problemele comunicarii de criza in pandemie: “Cand nu-ti accepti cetatenii ca parteneri de dialog, nici nu-i respecti si nici nu incerci sa-i intelegi. Ii tratezi ca pe o masa de manevra pasiva, careia trebuie sa-i dai ordine si ordonante militare. Nu ai empatie pentru acesti oameni, asa ca nu iti bati capul sa analizezi impactul masurilor tale asupra vietii lor.”
  • Oxygen PR: Bauturile racoritoare din gama Green Flavors de la Green Cola, votate Produsul Anului 2020
  • PI 2 PR:
    • Ebury Romania implineste doi ani de prezenta pe piata romaneasca
    • Combinatul siderurgic Donalam Calarasi, parte a grupului Italian Beltrame, a finalizat o investitie de 4 milioane euro intr-un echipament special de tratare a barelor de otel
    • Columna Medical Center a donat 30 de tablete organizatiei Teach for Romania, in sprijinul copiilor din medii vulnerabila
  • PiArt Vision:
  • Premium Communication: Sorana Savu – Ce tip de continut cauta brandurile?
  • PRStepsElefantFest – Cel mai mare targ de carte din acest an
  • RanEvents Comm: In ce conditii se vor redeschide AFI Cotroceni si AFI Ploiesti
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Kiss FM, Rock FM si Magic FM lanseaza campania “In vremea radioului” prin care celebreaza radioul ca mediu de comunicare in topul preferintelor romanilor in aceasta perioada
  • Seven Media:
    • Aplicatia de rezervari Restograf ne spune in ce conditii vom putea merge la terase de luna viitoare
    • Happy Tour ne invita sa visam la o vacanta speciala chiar in tara noastra si ne ofera sugestii inedite pentru viitoarele calatorii
    • Seria de articole informative marca Restograf continua cu un material despre atitudinea de business si logica castigatoare in contextul COVID-19
    • Radu Dumitrescu, CEO Stadio Hospitality Group: E nevoie ca autoritatile sa reglementeze si sa legalizeze bacsisul
    • Comenzile online pe www.bacaniacudelicii.ro vin la pachet cu o “Cutie cu delicii” cadou pe care o poti trimite cui vrei tu
  • The Public Advisors:Asociatia DEDEMAN si Brio.ro au lansat initiativa de testare gratuita a tuturor elevilor care se pregatesc pentru Bacalaureat si Evaluarea Nationala
  • Travel Communication:
    • 54% dintre hotelierii romani incearca sa recupereze pierderile din ultimele doua luni cu pachete speciale de cazare
    • Peste jumatate dintre hotelieri vor sa scada preturile pentru a atrage turistii
    • Hoteluri deschise dupa 15 mai cu oferte speciale. Mai mult de jumatate atrag turistii cu preturi mai mici
  • Tudor Communication:
    • Ambasada Olandei in Romania a ales sa bucure sufletele celor ce lupta zilnic cu pandemia si a oferit buchete de flori ONG-urilor din toata tara, in cadrul campaniei #FloriPentruEroi
    • Redeschiderea cabinetelor stomatologice au fost asteptate cu nerabdare de toata lumea. Dr. Violeta Alecu de la VioDent s-a pregatit temeinic pentru ziua de 15 mai, cu investitii considerabile in echipamente de protectie pentru respectarea tuturor normelor impuse de autoritati
    • Invitata Danielei Palade Teodorescu la Brands That Value a fost Andreea Marin, Presedinte al Fundatiei Pretuieste Viata, iar discutia a scos la iveala modul in care se reinventeaza o persoana publica in perioada de criza, dar si care sunt valorile la care ne raportam în industria celebritatii
    • Multi parinti s-au intors la serviciu, dar copiii nu s-au intors la scoala. Florin Alexandru, analist comportamental, a oferit la Stirile Digi24 cateva idei de activitati care sa-i ajute atat pe cei mici, cat si pe copiii mai mari sa-si dezvolte inteligenta emotionala in aceasta perioada
    • La 2Value Tv Mihaela Tudor si invitatul ei, Serban Florea, General Manager Brenan Group, au discutat despre modul in care s-a schimbat comportamentul clientilor in aceasta perioada, dar si care este strategia potrivita pentru a lansa produse noi in timpul pandemiei
  • WefflerMark5 to go continua sa sustina producatorii locali. Campania “Fabricat in Romania”, initiata de 5 to go in urma cu o saptamana, a strans, pana la momentul actual, peste 100 de inscrieri ale unor produse romanesti care se pot asocia cu cafeaua, pentru a fi listate in lantul de cafenele
  • Zacke PR:
    • Experientele-cadou dupa iesirea din starea de urgenta: 75% raman in online
    • Echipa Adobe Romania are ziua de 15 mai libera. Sprijinul financiar alocat pentru confortul angajatilor a ajuns la 500 $/angajat
  • Zaga Brand: In numai 24 de ore de la lansare, podcastul Cronicari Digitali, un podcast despre ce merita pastrat, patrimoniu cultural si amintiri personale, a avut 3.058 de ascultatori
  • Catalyst Solutions:
    • ING Bank Romania – Main Partner in cadrul DevTalks Reimagined, cel mai mare eveniment online dedicat profesionistilor IT&C din Romania
    • EBCon. – prima conventie regionala online dedicata practicienilor din employer branding
  • Exploratist lanseaza patru produse de HR digitale dedicate cresterii angajamentului si dezvoltarii angajatilor
  • GAV: Dumitru Carabat – Ultimul scenariu
  • Nicoleta Sandu preia functia de Head of Booking la Global Records
  • GroupM ne arata ce se va intampla dupa 15 Mai 2020
  • Huawei P40 lite – smartphone-ul recomandat de Selly tinerilor care vor sa devina creatori de continut digital
  • Agentia digitala Ideologiq a facturat peste 1 milion de Euro în 2019, cu 40% mai mult fata de anul precedent. In contextul actual, afacerile din primele 3 luni ale lui 2020 au ramas la acelasi nivel comparativ cu primele 3 luni ale anului 2019
  • Infinit Agency continua seria FridayLive@Five, urmatoarea edite avand loc vinerea aceasta – 22 mai 2020 – la ora 17:00
  • #MixUpYourHome: un creative user journey prin Instagram, Spotify, TikTok, experienta AR, totul de acasa. Campanie L2 si Mirinda Romania
  • Mediapost Martech lanseaza Quickstart, un produs destinat afacerilor romanesti ce doresc sa initieze o transformare digitala reala a modelului lor de business: crearea unui ecosistem digital modern, “la cheie”
  • Openview Studio: #DorMulticolor de #ZiuaDorului
  • R-Create lanseaza pe piata primul ambalaj returnabil pentru industria comertului online
  • RCS-RDS:
    • Peste 11.500 de minute de consiliere psihologica, prin cele doua linii gratuite Digi Tel
    • Noi premiere in luna mai la Film Now – “Captain Marvel” si “Midway”
    • Bundesliga revine live pe Digi Sport si Digi 4K, intr-un maraton fotbalistic
  • Saatchi & Saatchi + The Geek: semneaza mini-seria pandemica: “Eduard, izolat urban
  • Primul e-shop de lactate din Romania lansat de Napolact si V8 Interactive

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Mihai Avram: In lumea post-Covid19, vom avea o eficienta mai mare si o viata mai simpla
  • Petre Barbu: Caderea in alta lume. Liberi, cu masti pe fete, printre “provocari”, “oportunitati” si lozinci ca “totul va fi bine”
  • Pavel Ciorici: Multa lume a inceput sa-si creeze siteuri, fie pentru afaceri, fie pentru un hobby nou, gen food blogging
  • Marketing Focus iti recomanda un articol realizat de Andreea Coca, CX Domain Lead la Kantar TNS, Chartered Postgraduate Alumni al Oxford College of Marketing si trainer la Institutul de Marketing: Mai mult ca oricand, relevanta studiului, a intelegerii pietei si a consumatorilor vor cunoaste o crestere. Marketing-ul ramane principalul mijloc de implicare a consumatorilor, de stimulare a veniturilor si profitului companiilor
  • Raluca Ene: Ce le spui clientilor cand nu stii ce sa le spui
  • Lisa Gutu: Una dintre schimbarile comportamentului oamenilor generate de pandemie ar fi descoperirea unor activitati noi
  • Simona Hancu: Comunicarea la intersectia dintre industrii poate crea proiecte frumoase
  • Tudor Hristescu: Impactul pandemiei asupra industriei productiei video s-a resimtit instantaneu
  • Radu Motisan: Romania promite la capitolul business, in ciuda cicatricilor lasate de antreprenorii de carton
  • Laura Nicolau: In ciuda greutatilor emotionale pe care le-am incercat cu totii, am reusit sa fim mai aproape de clientele noastre
  • Cum se schimba comportamentul consumatorilor fata in fata cu criza? Cine sunt clientii buni si cum ii pastram? Ce noi produse putem crea, adapta pentru a raspunde acestor schimbari? Ne explică Oana Sav, Trainer si Center Manager al Oxford College of Marketing in Romania, intr-un articol realizat pentru revista Piata
  • Lidia Scarlat: Suntem cumva norocosi ca pentru a ne face munca avem nevoie de creier, laptop si Wi-Fi
  • Simona Stoica: Ne transferam dintr-o stare “comerciala” intr-una cu valoare. Avem de-a face cu o pandemie. Nu cu un brief
  • Oltea Zambori: Nu suntem cu totii in aceeasi barca, dar suntem in aceeasi furtuna si asta ne face sa exersam macar putin empatia

Evenimente, conferinte:

  • Abonamentul Evensys – cea mai buna oferta pentru conferinte de marketing, social media si comunicare
  • Curs online Google Analytics, vineri, 29 mai, ora 9:30, cu Elena Dobre, Online Marketing Strategist si trainer la Institutul de Marketing

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Share Button
 
Comments

No comments yet.

Leave a Reply