Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (30 aprilie – 06 mai 2020).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR: Suntem mandri de faptul ca am devenit parteneri ai proiectului Yellow Canary, platforma care analizeaza gratuit starea emotionala a utilizatorului, cu scopul de a combate efectele psihologice negative ale COVID-19
- ACT PR: Tiffin University adapteaza conditiile de inscriere pentru anul universitar 2020 – 2021, pentru a veni in sprijinul absolventilor de liceu, in contextul schimbarilor generate de Coronavirus
- Andreea Retea PR:
- Georgiana Spataru, facilitator de Exercitii de Fericire, da sfaturi practice parintilor care se confrunta cu imense provocari lucrand de acasa cu copiii. In articolul semnat de ea in Republica ea ne propune sa impartim timpul in 4 parti: timpul de joaca, timpul pentru rezolvari, timpul pentru a ne cunoaste si timpul de invatare
- Dr. Natalia Patrascu, medic primar cardiolog si medic specialist in medicina interna, disponibila pentru evaluari medicale la distanta pe platforma medicala Medicentrum.ro, a explicat care sunt cele mai mari ingrijorari ale pacientilor sai, ce recomandari are pentru ei si cum le poate fi aproape in aceasta perioada de criza
- Arena Communications: Arena Sanatatii – Importanta preventiei in cazul Covid-19
- BDR Associates:
- 5 recomandari de la Pirelli pentru verificarea pneurilor dupa o perioada mai lunga in care nu ai circulat cu masina
- BuzzStore: Fani Cerealele Nestlé din toata tara, uniti-va! In curand expediem prima tura de kit-uri de testare pentru noile Cheerios Ovaz
- Caracteristic PR:
- Marian Olteanu, Director General, Gramma Wines: In aprilie, am vandut online mai bine decat am vandut in HoReCai in aceeasi luna a anului trecut
- Strunga Winery: Vanzarile online de vinuri s-au triplat in luna aprilie fata de luna martie. Valoarea medie a unei comezi este de 240 de lei
- Mihai Rotaru, CEO si fondator, Neobility: Este o perioada foarte buna pentru startup-urile care incearca sa faca ceva disruptive
- Mergem mai departe – Strategia de dezvoltare drop&go: aplicatie imbunatatita si parteneriate cu spalatorii
- Publicitate hiper-personalizata, prin Inteligenta Artificiala
- Catalyst Solutions: Peste 2000 de programe dedicate generatiei Z sunt disponibile in cadrul proiectului Internship&Trainee Marathon
- Cheil Centrade: Te-ai intrebat cum obtin unele spitale paturi in plus pentru bolnavii de COVID-19? Descopera mai multe aici #Staiacasa si sustine ingrijirea bolnavilor terminali cu o donatie catre HOSPICE Casa Sperantei
- Conan PR: GivingTuesdayNow la mare: fapte bune, concert & live de pe plaja a fost la ApropoTV. De fapt, voiam doar sa va aducem aminte ca marti, pe 5 mai, de la 19:00, ne vedem la concert. Sarbatorim generozitatea si le multumim tuturor celor care s-au alaturat miscarii #GivingTuesdayNow
- Confident.Communications:
- #LightsCameraAction flagship-ul #Mi10Pro la emisiunea #ZonaIT pe TVR1 Xiaomi Romania
- La Venus Five – Studio Foto Bucuresti am creat un serviciu special, la un pret si mai special. Daca ai nevoie sa iti muti afacerea in online si iti trebuie Video (filmare & editare) si Foto super profi, dar la un buget mai mult decat rezonabil, vezi oferta noastra si exemple
- Creative VR: Creative VR si Veranda Mall au adus gratarul si micii de Obor in casele romanilor, prin Augmented Reality
- Diana Seceleanu PR aniverseaza patru ani de activitate, cu peste 60 de proiecte, din domenii precum IT, business, HoReCa sau sport. La multi ani!
- First PR Agency:
- Axis Communications lanseaza solutia de optimizare pentru Milestone XProtect
- ELKO anunta noul video-proiectorul Full HD portabil M2 de la ViewSonic cu boxe Harman Kardon
- Free Communication: Wizz Air lanseaza primele zboruri low cost din Europa spre Abu Dhabi
- Golin:
- Mercedes-Benz a prezentat oficial noul GLA in Romania
- Cum sunt afectati salariatii cu mai mult contracte individuale de munca si angajatorii lor de starea de urgenta
- HISTORY marcheaza 75 de ani de la incheierea celui de-al II-lea Razboi Mondial prin difuzarea a 4 documentare tematice exclusive
- Humans, un start-up romanesc de deep-tech, a atras 330.000 EUR. Early Game Ventures si Roca X, principalii investitor
- Graffiti PR:
- Carrefour te alimenteaza cu legume proaspete
- “Profesor Online”, programul lansat de Digital Nation dedicat pregatirii cadrelor didactice pentru predarea online
- Impressum Communication: Brandul Pagotto investeste la Arad un milion de euro pentru instalarea unei linii de productie fara gluten
- Make Sense PR: Platforma de legatura intre nevoile spitalelor din Romania si potentialii donatori din mediul de afaceri. Peste 900 de solicitari din zona medicala, transmise pe ajutorspitale.ro
- McCann PR anunta ca Regina Maria – Reteaua Privata de Sanatate incepe programul de testare a personalului medial pentru depistarea anticorpilor Covid-19
- MSLGROUP The Pracice:
- Prima sedinta foto la distanta realizata cu Samsung S20 Ultra
- Timisoreana se alatura eCupei Romaniei, initiativa Federatiei Romane de Fotbal, si creeaza un studio virtual cu Bogdan Lobont, Emil Gradinescu si XBRAKER unde vor dezbate cele mai intense faze din meciuri
- PENNY a deschis doua noi magazine in luna aprilie
- Natural Public Relations: Impreuna, construim o lume a sanselor egale. Iti multumim pentru implicare. Daca doresti sa contribui si tu la incluziunea sociala a persoanelor cu deficiente de vedere/auz, impartaseste cu prietenii tai e-book-ul #LumeaprinCuloaresiSunet
- Ogilvy PR: Ogilvy Romania semneaza campania de lansare a brandului Dr.Max pe piata locala
- Oxygen PR:
- Pandorra Style: Tommy Hilfiger – Diversitate si Inclusivitate in Moda
- PiArt Vision:
- Cronica despre Gala de Balet “Carmen Sylva”, in numarul de mai al revistei britanice Dancing Times
- Adina Diaconu, multipla campioana europeana la tenis de masa a facut donatii in Campania “Campionii strang randurile” – strangere de fonduri pentru Spitalul Marie Curie
- Mihaela Pellegrini (Juventus Academy Bucuresti) porneste dezbaterea despre scolile de fotbal in vreme de criza
- Plus Communication: Ultramaratonul Autism24h: 150 de oameni vor alerga minim 100km in … casa
- Premium Communication: Porsche de Cluj-Napoca: inginerii romani care pregatesc masinile autonome
- PRSteps: Cele mai cautate joburi in timpul pandemiei. Companiile din Romania fac angajari online
- RanEvents Comm:
- Coronavirus | Retailerul de fashion Stefanel redeschide magazinele stradale
- 1918 Parfum National marca Createur5dEmotions. Un proiect de dragoste pentru Romania. Doua parfumuri complementare create de o echipa de oameni liberi intr-o perioada de maxima izolare sociala
- Rogalski Damaschin Public Relations: Cum afli cati bani ai la Pilonul II. Administratorii trimit, in premiera, 8 milioane de plicuri verzi cu toate informatiile despre pensia privata
- Seven Media:
- Radu Dumitrescu, CEO Stadio Hospitality Concepts: Pandemia a lovit in plin piata de restaurante din Bucuresti exact in momentul in care era in boom
- Dan Goicea, CEO Cocktail Holidays: Peste 65% dintre turisti au mers pe varianta de reprogramare intr-o perioada mai indepartata
- Radu Dumitrescu, CEO Stadio Hospitality Concepts: Speram sa ne revenim pana la inceputul trimestrului patru, dar nimeni nu poate spune cu certitudine ce se va intampla
- Comanzi online si faci si un gest de solidaritate, in cadrul campanniei “Cutia cu Delicii“
- Webinarul “Agentiile de turism in perioada pandemiei” a adus live managerii celor mai importante companii de turism din Romania
- The Public Advisors:
- Clatite cu bere? Say no more. Inspirata de studiul realizat de Centrul de Studii despre Bere, Sanatate si Nutritie, Pancake Planet a facut in cinstea vremurilor in care brunch-ul avea loc in oras, cu prietenii, un avo toast, ou posat si niste pancakes mai speciale, cu bere
- Actiuni frumoase, clienti implicati. Alevia a lansat pe pagina de facebook o invitatie prin care ii invita pe romani sa trimita un gand de bine medicilor care sunt in linia intai de lupta impotriva virusului. Toate mesajele vor fi colectate si trimise la spitale pentru a fi citite de catre medici
- ThinkDigital:
- Total PR:
- NewsMan se alatura proiectului #VreauOnline, care ajuta magazinele fizice sa se mute in online
- Netopia Payments lanseaza o platforma de comenzi in aplicatia mobilPay Wallet, pentru restaurante, magazine specializate si producatori locali #NotTogetherNotAlone
- RE/MAX Romania a organizat cel mai mare eveniment de training online dedicat industriei imobiliare, la care au participat numerosi speakeri internationali
- ANIS Romania propune 3 pachete de masuri de combatere a efectelor crizei actuale prin digitalizare
- foodpanda continua sa livreze pachete alimentare pregatite de OMV cadrelor medicale din 6 spitale, pana pe 15 mai
- EIT Health a lansat o platforma de colaborare pentru combaterea COVID-19
- cora Romania si foodpanda au incheiat un parteneriat pentru livrari rapide la domiciliul clientilor
- Atos isi mobilizeaza intreaga expertiza pentru combaterea pandemiei de COVID-19
- Travel Communication:
- 22 de masuri pe care le recomand hotelurilor si pensiunilor din Romania pentru a avea turisti (si) in contextul coronavirusului
- Coronavirus: Israel anunta primele masuri de relaxare si reia turismul intern din trei mai
- A crescut cu 30% numarul de cautari de cazare in Romania
- Tudor Communiation:
- Mihaela Raluca Tudor, CEO Tudor Communication, a fost invitata la emisiunea Income Magazine pentru a discuta masurile pe care ar trebui sa le ia Guvernul pentru a sprijini mediul de business, odata cu reluarea activitatii dupa incetarea starii de urgenta
- Pandemia de COVID-19 forteaza ONG-urile sa se reinventeze. Asociatia Kinetobebe si-a mutat activitatea in mediul online si ofera servicii copiilor si parintilor care sunt acasa, FabLab a incheiat un parteneriat pentru fabricarea de dispozitive medicale de protectie, iar INACO – Initiativa pentru Competitivitate doneaza echipamentele necesare spitalelor, cu ajutorul companiilor dispuse sa se implice
- A avut loc prima consultare cu reprezentantii Guvernului pe marginea setului de masuri rezultate din cercetarea initiata de Ingenius Hub, in cadrul campaniei “Construim impreuna #ViataDupaCOVID19”
- Jurnalistii si publicul lor vad presa subordonata politicienilor, iar aceasta migratie a jurnalistilor catre politic, o simpla consecinta. Tinerii intre 22 si 40 de ani au canale de media preferate si condamna practicile de clickbait, dar recunosc ca sunt atrasi de titlurile pompoase – acestea sunt doar cateva dintre concluziile unui studiu asupra starii presei romanesti, initiat de TUDOR Communication si realizat cu sprijinul Brennan Group
- In cadrul campaniei #respectjurnalistii, emisiunile online realizate in aceasta saptamana de TUDOR Communication au ca invitati jurnalisti reprezentativi pentru presa romaneasca. Dupa editia speciala dedicata Zilei Presei, la care au participat Alice Jacobescu, redactor-sef Europa FM, Adelin Petrisor, seful Sectiei Eveniment TVR si Mirela Neag, jurnalist de investigatie Libertatea si GSP, invitata Brands that Value a fost Mihaela Pantea, redactor-sef Adevarul Financiar, iar Ioana Matei, redactor-sef Business Magazin a fost invitata Mihaelei Tudor la 2Value TV
- United: TC Capital inchiriaza circa 700 mp catre Skikun&Binui si Danya Cebus, in proiectul Hyperion Towers
- Wefflermark:
- Arhitectul Stefan Sava, managing partner SSAT+, impartaseste avantajele investirii in dezvoltare imobiliara in Bucuresti intr-un articol amplu
- Dr. Mihail Pautov raspunde intr-un video sustinut de Domestos tuturor intrebarilor primite despre folosirea dezinfectantilor pe baza de clor in locuinta: daca exista sau nu alergie la clor, cum se dilueaza, cum se foloseste in siguranta
- White PR: Industria de beauty este unul dintre cele mai puternic afectate sectoare ale economiei de criza actuala, alaturi de horeca si turism. Sistarea activitatii conform ordonantelor militare va conduce probabil la falimentul multor saloane de infrumusetare, considera Lucian Miess, fondator GETT’S
- Wunderman: BrandUp | Constantin Paraschiv in dialog cu Ileana Badiu | Co-Managing Director Wunderman Romania
- Zacke PR:
- Pharma Points, aplicatie in Facebook Messenger prin care afli unde gasesti cele mai cautate produse farmaceutice
- Cum ar trebui sa arate un birou hygge acasa, orientat catre sustinerea productivitatii si o stare de bine a angajatului
- Andra Records: Andra, preferata publicului sub 18 ani din Romania
- Bookingham, o noua aplicatie de rezervari online si platforma de advertising, lansata in Cluj-Napoca
- Grupul Digi doneaza catre mai multe spitale din tara echipamente medicale de peste 1,6 milioane EUR si un laborator de testare RealTime PCR
- Ideologiq: “What lived once, will live again.” Ideologiq foloseste conceptul de ciclicitate a vietii in noua identitate vizuala pentru Green Group
- Infinit Agency continua seria FridayLive@Five, urmatoarea editie avand loc vinerea aceasta la ora 17:00
- Creativii de la Leo Burnett Bucuresti au organizat Open.Now, o licitatie online pentru a sprijini lupta impotriva Covid-19
- MVcom: Cele mai bune titluri din Aprilie, pe WeInvent
- ontheroof: Jerry’s Pizza romanizeaza din nou pizza. Dupa succesul pizzei cu sarmale, introduce Pita cu Mici
- Premiile SheDrives.ro 2019
Statistici, topuri, trenduri:
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 27 aprilie – 03 mai 2020?
- Kantar: Clasamentul BrandZ al retailerilor realizat de Kantar evidentiaza brandurile cele mai rezistente la efectele coronavirusului
- Studiu MKOR Consulting: Mediul de afaceri estimeazaa o scadere medie de 10% pana la finele anului 2020
Interviuri, opinii:
- Interviu Marketing Focus: Silvia Mihailescu: Cum comunica ING in vreme de pandemie? Cum pastrezi sanatatea brandului si cota de piata in vremuri de criza? Ce campanii a lansat, ce urmeaza si cum s-a organizat echipa de marketing si comunicare, obligata peste noapte sa lucreze de acasa? Ce s-a schimbat si ce nu? Care au fost principalele trei probleme ale clientilor si cum le-a raspuns banca?
- Cornel Amariei si .Iumen: Sa transformam Romania dintr-o tara cunoscuta pentru outsourcing, intr-una cunoscuta pentru inovatie
- Petre Barbu: Numara mortii ca sa stii ca traiesti!
- Nicoleta Bujor: Oamenii cauta oameni, dintotdeauna. Am avut nevoie de un declic emotional ca sa intelegem toti asta
- Razvan Cliza: E important sa intelegem cu totii cum ne putem folosi de tehnologie pentru a inlocui ceea ce nu mai poate fi realizat in echipe mari
- Robert Ghita si targetul UE: A ajutat faptul ca suntem diferiti si puteam supune ideile la teste de fezabilitate din diverse perspective
- Artur Gurau: Intr-un mediu competitiv isi creeaza un avantaj cei care se autoperfectioneaza si invata pe tot parcursul vietii
- Monica Magureanu: Le recomandam tuturor sa asculte mai mult, mai atent, omul si nu consumatorul
- Alexandru Paius: Este vizibila o “goana” dupa idei de cauze, dar nu toate sint relevante pentru brandurile respective
- Miruna Potop si Silvana Frinculescu: Sa ingropam din clisee, surprize, beneficii si headline-uri scrise ca hashtag
- Catalina Rousseau: Educatia este cheia insanatosirii oricarui viciu de comportament profesional
- Codruta Simina & Ovidiu Mihalcea: Stirile false pe care le credem spun ceva despre noi. Toti avem cate un soft spot in care ne ajung din urma
- Ana Sisu: Comunicarea din spatiul public a atins limite considerabile ale distorsionarii adevarului
- Marian Seitan: Exista de multi ani tehnologii noi care sunt blocate de elefantii din industrii
Evenimente, conferinte:
- Incepand cu data de 16 mai, Institutul de Marketing si Oxford College of Marketing lanseaza noi weekenduri intensive cu traineri din UK, in varianta virtuala, pe platforma de e-learning, Oxcom, ca suport suplimentar in cadrul programelor de training certificate Diploma Profesionala in Marketing si Certificatul Profesional in Marketing
- Intr-o industrie a evenimentelor paralizata de incertitudine, UNIVERSUM prezinta pe data de 7 mai solutii si instrumente pentru migrarea oricarui tip de eveniment in online
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor